کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ابرستاره فوتبال بریتانیا در واکنش به آمار و مقایسه‌های اخیر بین رائول و رونالدو گفت: به عقیده من رائول بت فوتبال است، اگر چه رونالدو هم فوق العاده خوب بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید بکام ستاره فوتبال جهان درباره مقایسه رائول و رونالدو گفت: درباره دو نامی حرف می‏زنیم که هر یک محترم بوده و در دنیای فوتبال کاملا شناخته شده هستند اما به عقیده من وقتی از رائول سخن به میان می‌آید گویا از یک بت بزرگ در فوتبال حرف می‌زنید که هرگز تکرار نخواهد شد و تاریخ فوتبال ابرستارگانی مثل او را دیگر به خود نخواهد دید اما وقتی سخن از بزرگی رونالدو است، اوضاع فرق می‌کند، شما درباره یک بازیکن فوتبال حرف میزنید که ممکن است شبیه او باز هم در دنیای فوتبال تکرار شود، بازیکنی که فوق العاده خوب است و عالی کار می‌کند.

وی ادامه داد: مقایسه این دو با هم اصلا درست نیست و این که آمار گلزنی و تعداد پاس سالم دو طرف را مقایسه کنید، راه به جایی نخواهید برد، گلهای زده رائول با گلهای زده رونالدو قابل مقایسه نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.