سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند به عنوان جانشین من، چند مهره آماده داشته باشد، بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که قرار است با تیمش به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ برسد در واکنش به سوال‌های متعدد خبرنگاران درباره جانشین‌ها و مهره‌های جایگزین خود گفت: طرح مشخص کردن جانشین من، منطقی و به موقع است، گمان می‌کنید که ناکامی خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ فراموش کرده‌ام؟ مردم و فدراسیون به من فرصت داده‌اند و من در این مدت با تمام توانم در خدمت فوتبال اسپانیا بوده‌ام اما برای موفقیت هیچ مربی، تضمین مطلق وجود ندارد و بدیهی است که اگر نتیجه خوبی کسب نشود باید به سرعت جای خود را به یک مربی بهتر بدهم. از این فدراسیون نگران این موضوع است، بسیار خوشحالم و حق دارد که از هم اکنون با مربیان بزرگی چون اونای امری وارد مذاکره شود.

دل بوسکه ادامه داد: در فوتبال اسپانیا پتانسیل بسیار خوب و بالایی برای مربیگری وجود دارد و نباید به سراغ مربیان غیر بومی برویم، البته ملیت مهم نیست اما وقتی همزبان و هم فرهنگ خود را داریم چرا باید دست به دامن مربی دیگری با فرهنگی دیگر شویم. در لالیگا مربیان اسپانیای بزرگ و بسیار باسوادی داریم که حتی همین حالا هم می‌توانند پیش بیایند و به من و فوتبال کشورشان کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.