مسئول برگزاری مراسم تشییع و تدفین کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از همدردی و همراهی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال در ضایعه درگذشت هادی نوروزی تشکر کرد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری مراسم تشییع و تدفین مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم که مراسم کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اعتبار و ارزش بالایی انجام شد و همه دیدند که چه جمعیت عظیمی چه در تهران و چه در بابل در مراسم تشییع و تدفین مرحوم هادی نوروزی شرکت کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنیم.

وی ادامه داد: از همین جا باید از همه اهالی فوتبال، مربیان، بازیکنان و علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال تشکر کنم که فارغ از رنگ‌ها برای وداع آخر در کنار کاپیتان پرسپولیس قرار داشتند و این مسئله یک بار دیگر اتحاد جامعه فوتبال را نشان داد. دیدید که باشگاه‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی در کنار ما قرار داشتند و پرسپولیسی‌ها در این ضایعه خود را تنها ندیدند.

مسئول برگزاری مراسم تدفین کاپیتان تیم پرسپولیس تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که هیأت مدیره و شخص علی‌اکبر طاهری برای برگزاری مراسم باشکوه کاپیتان فقید تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده بودند خوشبختانه انجام شد و همه شاهد بودیم که یک مراسم باشکوه و در خور شأن برای هادی عزیز صورت گرفت. هر چند که جسم هادی دیگر در میان ما نیست اما همیشه یاد و خاطره او در قلب ما خواهد بود و هیچگاه زحماتی که این بازیکن ارزشمند برای پرسپولیس کشید را فراموش نمی‌کنیم. خوشبختانه برنامه‌هایی انجام شد تا خانواده مرحوم نوروزی هم از این مراسم راضی باشند و خوشبختانه مراسمی در خور نام و شخصیت هادی نوروزی برگزار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.