کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: امیدوارم هم ورزشکاران و هم جوانان زندگی هادی نوروزی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حبیب کاشانی با حضور در مراسم ختم هادی نوروزی بیان داشت: کمترین کاری که ممکن است انجام دهیم حضور در عزای عزیز از دست رفته مان است من هم به نوبه خودم وظیفه خود دانستم تا در این مراسم حاضر شوم. جوانان زیادی در مراسم حضور دارند که نشان می‌دهد بین هواداران محبوب بوده است.

وی ادامه داد: از دست دادن جوان غم سنگینی است که خانواده آن مرحوم مورد آزمایش قرار گرفتند بار دیگر به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم زندگی او سرلوحه تمامی جوانان و بازیکنان باشد.

کاشانی در مورد اینکه برخی نگرانی‌ها در خصوص خانواده هادی نوروزی وجود دارد گفت: این اتفاقی است که افتاده و ما هم کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم اما باید کاری کنیم که نگرانی را از خانواده آن مرحوم دور کنیم کمترین کار ممکن این است که مطالبات سال‌های گذشته او و قرارداد کامل امسال وی پرداخت شود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد تساوی ایران مقابل عربستان در مسابقات غرب آسیا در حالی که دو بر صفر پیش بوده گفت: ما در تورنمنت سنگینی شرکت کرده‌ایم نزدیک به ۷-۸ بازیکن ما از جمله آزمون، جهانبخش،‌ترابی ، کنعانی‌زادگان، حیدریه ، نوراللهی و محسن کریمی در تیم حضور ندارند شرایط آب و هوایی آن‌جا هم سخت بود.

وی تاکید کرد: تیم ملی امید مسیر خود را باید طی کند. ۱۱ فروردین امسال در تهران به عربستان باختیم . وقتی بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان حریف انتخاب می‌شود نشان می دهد ما بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشتیم اما همیشه به فوتبال خوب امتیاز نمی‌دهند و بار دیگر این ورزش نشان داد که همیشه تیمی که خوب بازی کند برنده نیست. نتیجه برای ما در این مسابقات مهم است و امیدواریم در بازی‌های آینده موفق باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.