کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: ما کار دشواری را در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان، با توجه به حضور تیم‌های پیکان در جلسات مختلف با محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت‌هایی صورت گرفت که در زیر می‌خوانید:

در ابتدا از باشگاه و فعالیت های آن توضیحاتی ارائه دهید.

با عرض تسلیت به مناسبت عروج الی الله حاجیان مظلوم و درگذشت شادروان هادی نوروزی که به واقع از جنس ناب ورزش بود و با تبریک عید غدیر و آرزوی تداوم سرافرازی و عاقبت بخیری برای غدیریان مملکت‌مان ، باید بگویم باشگاه پیکان در راستای اهداف تبیین شده و در چارچوب اهداف و بودجه تصویب شده مجمع خود سعی در بوجود آوردن محیطی بسیار پرشور و فعال نمود که اکنون در حال تجربه آن می باشد . ورزش کارگری با استقبال بی نظیر کارگران و پرسنل ایران خودرو دوران فعال و پرتحرکی را می گذراند . روزانه چندین مسابقه و جشنواره در دو گروه بانوان و آقایان در کنار حضور نونهالان و جوانان در تیم های پایه والیبال و فوتبال و تمرینات تیم های حرفه ای فوتبال و والیبال با بازیکنان نامدار و ملی پوش نمایش مطلوبی از تحرک ، رقابت ، رفاقت و همدلی را شاهد هستیم. این امر وظیفه ما را بسیار دشوار کرده و حتماً باید شرایط را جهت ارتقاء سطح باشگاه در خصوص تجهیزات و بهبود شرایط استفاده از امکانات ایجاد کنیم.

 در خصوص ورزش بانوان نیز در حال سازماندهی جدید هستیم تا امکان حضور بیشتر همکاران خانم گروه در مجموعه را فراهم کنیم در این راستا با حضور مشاوری پر تجربه و متخصص در امر ارتباطات و زنان امیدواریم بزودی شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش بانوان باشیم.

از تیم فوتبال چه خبر؟

پس از اقدام ناعادلانه ای که سرنوشت تیم فوتبال پیکان را تغییر داد که مجبور شدیم در لیگ یک فعالیت کنیم ، تلاش کردیم با برنامه ریزی صحیح و با صرف حداقل بودجه با تیمی جوان که در آن انگیزه حرف اول است وارد مسابقات شویم. در این راستا با استفاده از درایت و شهامت کادر فنی خود بخصوص آقای مرزبان ، جوانان زیادی وارد تیم شده و به مرور با گذشت چندین هفته از مسابقات نقش خود را بیشتر نمایان می کنند . به اعتقادم این دوره از بازی های لیگ یک بسیار سخت و طولانی خواهد بود ، ۳۸ بازی در یک فصل و در اقصی نقاط کشور، تلاش ، همدلی و پشتیبانی کاملی را می طلبد که تا اینجا به لطف خدا تیم با کسب امتیازات  لازم و با ارائه بازیهای هدفمند و زیبا جزو تیم های صدر جدول است و انشاالله این روند امتیازگیری با قدرت ادامه پیدا کرده و باعث خوشحالی خانواده بزرگ ایران خودرو گردد.

آیا خبر جدایی اویبک کلیچف از تیم فوتبال صحت دارد؟

بله، با توجه به نظر کادر فنی و شرایط بازی در لیگ یک ایشان بصورت توافقی از تیم جدا خواهند شد.

نظرتان راجع به میزبانی شهرقدس در بازیهای فوتبال پیکان چیست؟

واقعاً باید از مسئولین مربوطه بخصوص شهردار محترم ( آقای کولیوند) و شورای شهر شهرستان قدس و عوامل اجرایی استادیوم بخصوص مدیریت آن تشکر کرد که در خدمتی بزرگ به اهالی منطقه در حال تلاش وصف ناپذیری هستند و امیدوارم پیکان نیز با حضور تماشاگران و مردم لایق و دوست داشتنی این منطقه بتواند پایگاهی خوب در این منطقه ایجاد کرده و بنحو مطلوبی دین خود را به این همه محبت و استقبال ادا نماید.

ضمن عرض تبریک جهت انتخاب شما بعنوان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ، لطفاً در خصوص این  انتخاب و شرایط پس از انتخابات توضیحی ارائه فرمایید.

در ابتدا باید از اعتمادی که مدیران باشگاههای لیگ یک به اینجانب داشته و با رای خود نماینده ایران خودرو را شایسته حضور در مجمع دانستند تشکر ویژه ای نمایم.

این انتخابات در حضور آقایان کفاشیان ( رئیس فدراسیون ) ، تاج ( رئیس سازمان لیگ ) ، دکتر عزیزی ( عضو هیئت رئیسه ) و مدیران عامل باشگاههای لیگ یک جهت انتخاب نماینده لیگ یک در مجمع برگزار شد که نهایتاً مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با ۹ رای و اینجانب با ۸ رای بعنوان اعضای مجمع انتخاب شدیم.

پس از آن اعضای جدید مجمع جهت مطالعه و اطلاع از شرح وظایف خود درخواستی جهت ریاست محترم فدراسیون ارسال و خواستار تشکیل جلسه و دریافت اساسنامه ، آیین نامه ها و دستور العمل ها شدند . پیرو آن جلسه ای با حضور همه اعضای مجمع و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ به ریاست آقای کفاشیان تشکیل و مجمع جدید با طرح انتخاب و یا تمدید هیئت رئیسه جدید تا انتخابات ریاست فدراسیون در اسفند ماه موافقت نکرده و دسترسی به اساسنامه و اصلاح احتمالی اساسنامه را در اولویت دانستند که با نظر مثبت رئیس فدراسیون مقرر گردید نمایندگانی از هیئت رئیسه سازمان لیگ و نمایندگان مجمع ( آقایان قنبرزاده ، طالقانی ، بهرامی و عباسی ) ظرف یک هفته اساسنامه اصلاح شده و جدید را جمع بندی و به جلسه آتی ارائه نمایند. متاسفانه طبق پیگیری و اخبار واصله هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و از جلسه اولیه این گروه خبرهای چندان خوبی گوش نمی رسد و متاسفانه ابهامات شدیدتر شده ، ولی باز هم منتظریم تا انشاالله با یک وفاق،  مشکلات قانونی حاکم بر امر بزودی حل شود . صادقانه بگویم کلاً کنار آمدن با آنچه که می گذرد با توجه به روحیات و شرایط مدیریتی و اعتقادی که تا کنون داشته ام بسیار سخت و دشوار است و امیدوارم شرایطی بوجود نیاید عطای حضور در مجمع را به لقایش بخشیده و استعفا بدهم.

از والیبال پیکان چه خبر؟

پس از قهرمانی غرور آفرین سال گذشته در لیگ والیبال کشور که با وجود سرمایه گذاری بسیار بالای تیم های دیگر بدست آمد و با توجه به حضور ۵ تن از ملی پوشان در رقابتهای انتخابی المپیک با اراده خود و در نظر گرفتن مصالح ملی با اضافه کردن چند بازیکن و با فاصله کمتر از یک روز از پایان مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران ، با تیمی که در این مسابقات حضور داشت عازم مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه شدیم که متاسفانه هماهنگی لازم در میان بازیکنان وجود نداشت و در مقابل تیمهای قوی شرکت کننده در این مسابقات شرایط خوبی نداشتیم .

ولی الحمدالله به لطف کادر فنی هوشیار و مقتدر خود بخصوص پیمان اکبری ، تیم روی سکو رفته و موفق به کسب مقام سوم شد. سپس نسبت به سازماندهی تیم جهت لیگ آینده اقدام نموده و با حفظ کادر فنی خود نسبت به جذب بازیکنانی منجمله امیر غفور ، والریو ورمیگلیو ، نیکولای نیکولوف ، مهدی مرندی ، فرهاد سال افزون و محمدرضا حسینی پویا اقدام و با بازیکنان ارزشمند خود یعنی مجتبی میرزاجانپور ، فرهاد قائمی و سامان فائزی تمدید قرارداد کردیم .

 در اولین برنامه تدارکاتی ، تیم پیکان به دعوت فدراسیون فنلاند برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می کند عازم فنلاند شد که طبق آخرین اخبار این تیم را در بازی اول با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده اند . در همین فاصله با توجه به سوابق تیم والیبال پیکان در آسیا با دعوت رسمی FIVB برای مسابقات جام باشگاههای جهان که از تاریخ پنجم لغایت دهم آبانماه در برزیل برگزار خواهد شد شرکت خواهیم نمود و این افتخار بزرگی است برای پیکان که یکبار دیگر در سطح جهانی خود را مطرح نماید.

گویا در شورای لیگ والیبال پیشنهاداتی مطرح کرده بودید. میتوانید کمی در این خصوص صحبت کنید؟

این شورا در تاریخ ۸ مهر با حضور رئیس فدراسیون ، مسئولین ذیربط ، نمایندگان باشگاهها ، ورزشکاران و مدعوین مربوطه برگزار شد و نحوه برگزاری مسابقات لیگ آینده از موارد اصلی و مهمی بود که در جلسه مطرح شد و مباحث بسیاری بوجود آورد که یکی از بحث هایی که بنده مطرح کردم این بود که چرا باید برنامه پیشنهادی را بدون تقویم مسابقات به تیم ها بدهید ؟ برنامه باید با تقویم ارائه گردد که تیم ها بتوانند آن را مطالعه و سپس تصمیم گیری نمایند. نهایتاً برگزاری پلی آف ۲ از ۳ در مرحله یک چهارم و ۳ از ۵ در مرحله نهایی که مد نظر خود آقای پورحسن رئیس سازمان لیگ بود بدون رای گیری انتخاب شد و رای آورد!

در این جلسه پیشنهادات اینجانب در ۴ محور ارائه شد که بحث های مختلفی را در پی داشت ولی جمع بندی مناسبی صورت نگرفت.

۱-پیشنهاد تشکیل مجمع سازمان لیگ والیبال و تنظیم اساسنامه و دستور العمل ها و روش های مستند به جای شورای سلیقه ای لیگ والیبال

۲- جهت ترغیب ، تشویق و ایجاد انگیزه و فراگیر کردن والیبال ، مسابقات لیگ بصورت دوره ای و بدون پلی آف برگزار ولی جام حذفی در والیبال با حداقل ها شروع شود.

۳- با توجه به جدول نهایی مسابقات حتماً فدراسیون برای تیم هایی که روی سکو می روند جایزه نقدی و در شان تیم ها در نظر بگیرد.

۴- جهت فعال شدن تیم والیبال بانوان و ساحلی در باشگاهها ، ۱۰% دریافتی فدراسیون از محل قرارداد بازیکنان که اکثراً توسط باشگاه‌ها پرداخت می شود به ۵% تقلیل یافته و در ازای آن باشگاهها در والیبال بانوان و یا والیبال ساحلی فعالیت نموده و تیم‌داری کنند..

اخبار ضد و نقیضی در خصوص جواد معنوی نژاد به گوش می رسد، در خصوص او چه کردید؟

ایشان با ما قرارداد دارند و در اقدامی دور از انتظار با تیم ثامن مذاکره و در تمرینات ما حضور پیدا نکردند ، معنوی نژاد جوانی بود که با همت باشگاه پیکان و در بستری که این باشگاه برایش مهیا ساخت به تیم ملی راه پیدا کرد و مسلماً پیکان از حق خود نخواهد گذشت . فدراسیون و سازمان لیگ به این حق قانونی اذعان دارند که باشگاه پیکان باید از سرمایه گذاری خود بنحو احسن استفاده نماید.

و حرف آخر؟

دعایمان کنید شرمنده کارکنان خدوم گروه صنعتی بزرگ و معزز ایران خودرو نشویم و همیشه پرچمش را بالا نگه داریم . لازم میدانم که تشکر ویژه ای از مدیر عامل گروه( جناب آقای مهندس یکه زارع ) و مدیرانی که در رابطه با ورزش ما را یاری می کنند داشته باشم.

 تسلط و علاقه مهندس یکه زارع در امر ورزش کار ما را بسیار سخت و از جهتی بسیار آسان نموده و به هر حال معتقدم حضور ایشان نعمتی برای باشگاه و ورزش کشور می باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.