کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است بازیکنان این تیم با کسب قهرمانی بتوانند دل هادی نوروزی را شاد کنند.

به گزارش ایسنا، رضا نورمحمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار کرد: ما بهترین دوست خودمان را و بهترین بازیکن را از دست دادیم. واقعیت این است که شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم اما امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم دل هادی را شاد کنیم. مطمئنا تمام تلاش‌مان را در این زمینه انجام خواهیم داد. هادی نوروزی هنوز برای ما زنده است و کاپیتان پرسپولیس است.

وی افزود: من فکر می‌کنم او مصدوم است و هر کاری که بتوانیم برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد چون او تیم را خیلی دوست داشت. زمانی که کاپیتان تیم بود می‌خواست پرسپولیس بهترین شرایط را داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در آخرین تمرین که هادی حضور داشت با او صحبت کرده گفت: بله آن شب با هم درباره آخرین شرایط تیم صحبت کردیم. ما همیشه با هم ارتباط تلفنی داشتیم و نه تنها درباره شرایط و مسائل باشگاه بلکه درباره مسائل خانوادگی هم صحبت می‌کردیم. سعی می‌کنیم ان‌شاءالله از این شرایط خارج شویم زیرا ما شرایط سختی را گذرانده‌ایم و با قهرمانی دل هادی نوروزی را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.