کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید امسال یک قهرمانی به دست بیاوریم که کاپ توسط پسر نوروزی بالا برده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمال کامیابی‌نیا در خصوص اینکه آرزوی هادی نوروزی این بوده که با بازوبند کاپیتانی جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این موضوع در نبود کاپیتان فقید پرسپولیس کار بازیکنان را دشوار می‌کند، اظهار داشت: صددرصد همینطور است. نبود نوروزی شوک بزرگی به فوتبال ما وارد کرد. آخرین روزی که برای تمرین آمده بود بسیار خوشحال بود و دائم می‌خندید.

وی ادامه داد: آخرین باری که او را دیدیم و در تمرین حاضر شده بود به آرایشگاه رفته بود. من و محسن مسلمان از او پرسیدیم که چه اتفاقی افتاده و به کجا رفته است که اینقدر می ‌خندد. ما واقعا یک دسته گل را از دست دادیم. امسال باید یک جام قهرمانی بیاوریم که هانی پسر او کاپ را بالای سر ببرد. از مسئولین باشگاه هم تقاضا می‌کنم حق و حقوق نوروزی را پرداخت کنند تا خانواده او هم تنها نباشند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه چه اقداماتی انجام می‌دهند تا روحیه خود را بازیابند، گفت: واقعا سخت است بزرگان تیم باید کار را جمع و جور کنند. هر چند که خیلی دشوار است. به هر حال زندگی ادامه دارد. هادی همیشه در دل ما جا دارد. او نمرده است بلکه فقط از فوتبال خداحافظی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.