مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید چرا وقتی فرهاد کاظمی می‌خواهد در مشهد کار کند، جار و جنجال می‌شود؟

محمد‌رضا عباسی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره استعلام از کمیته صیانت سازمان لیگ در مورد سرمربی‌گری فرهاد کاظمی اظهار کرد: برای هر کاری قانونی وجود دارد و ما هم تابع قانون هستیم. کمیته صیانت هم روال خودش را دارد. چرا وقتی کاظمی می‌خواهد به مشهد بیاید این جار وجنجال‌ها آغاز می‌شود؟ دوستان نگاه بهتری به مشهد داشته باشند. چرا فکر نمی‌کنیم که امام‌ رضا او را به مشهد دعوت کرده و لیاقت داشته در جوار حرم امام‌ رضا حضور داشته باشد؟ دوستان مته به خشخاش نگذارند. با این وجود ما استعلام می‌گیریم.

او اضافه کرد: امیدوارم با آمدن کاظمی به مشهد شاهد اتفاقات خوب باشیم. ما خاطره خوبی از او داریم. کاظمی در سال ۸۰ توانست با ابومسلم رتبه چهارم لیگ‌ برتر را به دست بیاورد. امیدوارم با کاهش حواشی و تقویت سیاه‌جامگان شاهد بازی‌های خوب از تیم‌مان باشیم. مردم مشهد خاطره خوبی از بازی‌های زیبای ابومسلم در دوران کاظمی دارند.

مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: عصر امروز کاظمی وارد مشهد می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید، مراسم معارفه او را امروز برگزار می‌کنیم. او امروز در تمرینات تیم هم حاضر می‌شود. تا امروز هم تمرینات به طور مرتب برگزار شده و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان این که مرتضی کرمانی‌مقدم به کادرفنی سیاه‌جامگان اضافه می‌شود، اظهار کرد: فرهاد کاظمی هنوز دستیازانش را به ما معرفی نکرده است. البته ما اختیار تام به او داده‌ایم که دستیارانش را انتخاب کند. کادر قبلی تمرینات را برگزار می‌کنند و منتظریم فرهاد کاظمی نظرش را درباره آنها بگوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.