سرمربی شیلیایی منچسترسیتی معتقد است شاگردانش در بازی مقابل بورسیا مونشن‌گلادباخ خوش‌شانس بودند که به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی که شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در دیداری خارج از خانه و در واپسین لحظات با نتیجه ۲ بر یک بر بورسیا مونشن‌گلادباخ آلمان غلبه کردند با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازی عجیبی بود. در ۶۵ دقیقه ابتدایی بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، پس از آن این منچسترسیتی بود که بر میدان تسلط پیدا کرد و موقعیت‌هایی را روی دروازه گلادباخ ایجاد کرد.

وی افزود: آنها به خصوص در کارهای دفاعی بهتر از ما بازی کردند، چون ما برخلاف آنها بازی خوبی را در دفاع ارائه ندادیم با این حال در ۳۰ دقیقه پایانی واکنش خوبی از خود ارائه دادیم و سرانجام هم به پیروزی رسیدیم. باید بگویم که بورسیا مونشن‌گلادباخ بازی خیلی، خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. می‌دانستیم که با یک تیم خیلی سریع مصاف خواهیم کرد که فضای زیادی بین خطوط میانی و خط دفاعی‌شان در اختیار حریف‌شان نمی‌گذارند.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی همچنین در تمجید از دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش که در دقیقه ۲۰ ضربه رافائل را مهار کرد، عنوان کرد: هارت پنالتی مونشن‌گلادباخ را استثنایی مهار کرد. ما هم موقعیت‌هایی خوبی داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. شاید پس از گذشت ۶۵ دقیقه از زمان بازی، بورسیا می‌توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از ماه پیش باشد یا نتیجه ۳ بر ۳ یا ۴ بر ۴ می‌شد و موقعیت‌‌های زیادی نصیب دو تیم شد.

پیگرینی در پایان خاطرنشان کرد: ما کمی خوش‌شانس بودیم که در لحظات پایانی بازی به گل رسیدیم ولی اخیراً بدشانسی‌های زیادی داشتیم. در بازی مقابل تیم‌های یوونتوس و وستهام هم ما سزاوار شکست نبودیم و شاید امروز هم شایسته کسب پیروزی نبودیم ولی به برتری دست یافتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.