کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با وجود جوانگرایی در فصل جاری، پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی مهم پرسپولیس در تبریز و شرایط فعلی این تیم گفت: پرسپولیس واقعاً خوب بازی می‌کند و نیاز به دو سه برد پیاپی دارد تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد. البته این از بدشانسی پرسپولیس است که هر وقت روی دور برد می‌افتد، لیگ تعطیل می‌شود. امیدوارم که پرسپولیس این روند را در آینده هم ادامه دهد. من که به شخصه به این تیم خوش‌بین هستم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس سرعت تیمی خوبی دارد و ضریب اشتباهات بازیکنان این تیم کمتر شده است. فقط امیدوارم که تیم پرسپولیس اسیر حاشیه نشود، چون همیشه از این موضوع ضربه خورده است. خیلی از این بازیکنان تازه در این فصل کنار هم بازی می‌کنند و مهم این است که یکسری از ضعف‌ها با دوندگی آنها برطرف می‌شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در واکنش حرف‌های مهدی طارمی که از پنالتی زدن مهاجم خارجی پرسپولیس ناراحت شده بود، گفت: من طارمی را به خوبی می‌شناسم و خیلی سخت است که قبول کنم او چنین حرفی را زده است. حتماً طارمی از این ناراحت بوده که اعتماد برانکو برای اینکه او پنالتی بزند، از بین رفته است. مهدی بازیکنی نیست که بخواهد در مورد این چیزها صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.