سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همیشه در فوتبال افرادی هستند که به ضرر شما رفتار می‌کنند اما مطمئن باشید تا زمانی که فولاد را درست نکنم از این تیم نمی‌روم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: اصلاً از این نتیجه راضی نیستم. امروز تمام بازیکنانم خوب بازی کردند و هیچ‌گونه اعتراضی نمی‌توانم به آنها داشته باشم، اما آنقدر تجربه دارم که بگویم داور علیه ما قضاوت می‌کرد. داور در دقیقه ۴۰ بازی باید بازیکن تیم سایپا را اخراج می‌کرد که این کار را انجام نداد. البته اگر این کار را هم می‌کرد چیزی عوض نمی‌شد، چون آنها با وجود داور باز هم ۱۱ نفره بودند!

وی در ادامه افزود: داور در نیمه دوم سه سوت بیخود و بی‌جهت زد و دو ضد حمله خوب را از ما گرفت، در حالی که می‌توانست دستور به ادامه بازی دهد. از ما دزدی کنید بهتر از آن است که با استیل جنتلمنانه قضاوت کنید!

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: ما به اینجا نیامده‌ایم که احمق فرض شویم. داور فقط به ما بگوید چرا اینگونه قضاوت کرد. من نخستین بار است که علیه داوری صحبت می‌کنم و دلیلش هم این است که مرا احمق فرض کردند! از فدراسیون و کمیته داوران می‌خواهم که به داوران آموزش دهند.

اسکوچیچ در خصوص شعار حیا کن، رها کن هواداران فولاد خوزستان تأکید کرد: همیشه در فوتبال افرادی هستند که به ضرر شما رفتار می‌کنند، اما مطمئن باشید تا زمانی که فولاد را درست نکنم از این تیم نمی‌روم.

وی در خاتمه تصریح کرد: من فقط در مورد این بازی صحبت می‌کنم و به سایر دیدارها کاری ندارم. دنبال بهانه نیستم. ما در این بازی خوب بودیم و فقط نتیجه نگرفتیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.