رودی گارسیا سرمربی آاس‌ رم بعد از تساوی که شب گذشته مقابل تیم ساسولو داشت اظهار داشت که سیستم تیمش در این فصل استفاده از تمام بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا فرانسوی سرمربی تیم آاس رم ایتالیا بعد از تساوی شب گذشته تمیش در هفته چهارم لیگ کالچو مقابل تیم ساسولو  از عملکرد تیمش انتقاد کرد و اظهار داشت در این فصل به خاطر فشردگی بازی‌ها از سیستم چرخشی استفاده کردند تا از تمام بازیکنان استفاده کند و فشار از روی بازیکنان دیگر بر داشته شود.

وی گفت: ما باید در این فصل از سیستم چرخشی استفاد کنیم زیرا فصل بسیار طولانی و بازی‌ها فشرده‌ای در پیش رو داریم.

سرمربی رم درباره عملکرد تیم ساسولو گفت: ساسولو ثابت کرد که تیم قدرتمندی است و در ضد حمله‌ها خطرناک است و نشان داد که با برنامه بازی می کند.

گارسیا درباره عملکرد تیمش در نیمه اول گفت: بازیکنانم در نیمه اول اصلا خوب ظاهر نشدند و تاکتیک‌های گفته شده به آنها را نتوانستند اجرا کنند اما در نیمه دوم بهتر شدند. محمد صلاح در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی گرگ‌ها در پایان درباره سیستم چرخشی تیمش گفت: ما بازیکنان خوبی را در نیمکت داریم و باید از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم تا تیم را از لحاظ جسمانی در سطح مطلوب نگه داریم زیرا فصل طولانی را در پیش رو داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.