سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم اما مطمئن باشید در آینده بازی‌های بهتری از تیم ما خواهید دید و روزهای خوب سیاه‌جامگان فرا می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید رمضانی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های ما کم‌کم دارند به خودباوری می‌رسند و برنامه‌ای که برای تیم داشتیم محقق می‌شود. تیم ما جوان است که باید بیشتر روی آن کار شود و برای این کار نیاز به زمان داریم. 

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود اما شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. مطمئن باشید در آینده بازی‌های خیلی بهتری از ما خواهید دید. 

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص عملکرد داور بازی اظهار داشت: به هر حال بازی فوتبال قوانین خاص خود را دارد که یکی از آنها داور است، من نمی‌توانم داور را عوض کنم یا به جای او سوت بزنم، به هر حال اتفاقی است که افتاده و کارشناسی داوری همه چیز را مشخص می‌کند. 

رمضانی در خصوص اینکه چرا نجات‌پور به عنوان مدیر تیم‌ به جای نکیسا روی نیمکت نشست گفت: به هر حال تصمیم مدیریت تیم این بود که در این بازی نجات‌پور به عنوان مدیر تیم روی نیمکت بنشیند. همه یک خانواده هستیم و مهم نیست که چه کسی در چه سمتی قرار بگیرند. نکیسا به عنوان مربی با تیم داماش تهران قرارداد دارد، او با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و گفت که نمی‌تواند در شرایط فعلی به سیاه‌جامگان کمک کند.

وی تصریح کرد: پس از بازی با استقلال خوزستان بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند، هرچند امروز از نظر بدنی برخی از بازیکنان ما مشکل داشتند، اما مطمئن باشید روزهای خوب سیاه‌جامگان فرا می‌رسد.

رمضانی در پاسخ به این پرسش که آیا روی ضربات پنالتی کار کرده بودید، گفت: روی ضربات پنالتی خیلی کار کرده بودیم اما گاهی اقوات برای بهترین پنالتی‌زن‌ها هم چنین اتفاقی می‌افتد.

وی در خصوص عملکرد فروزان در ضربات پنالتی گفت: فروزان زحمت خود را برای تیم ما کشیده اما امروز نشد که از گلزنی پنالتی‌زن‌های سایپا ممانعت کند. این چیزها مهم نیست، مهم این است که شکل تیمی ما دارد شکل می‌گیرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.