سرمربی تیم ملی نوجوانان هند گفت: در این بازی ایران قوی بازی نکرد بلکه ما بازی ضعیفی انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نیکولای آدام در نشست خبری دیدار تیم‌های ملی ایران و هند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به ایران بابت این برد باشکوه تبریک می‌گویم که توانستند از گروه صعود کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد در مرحله بعدی نیز با ایران بازی کنیم، امیدوارم دیدار جذاب و بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هند تأکید کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما به طور کلی از کیفیت بازی راضی نیستم و به نظر من فقط در ۲۰ دقیقه پایانی توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

آدام گفت: البته بازیکنانم جوان هستند و تجربه کمی دارند که در آینده این فرصت را داریم بیشتر کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره تفاوت دیدار با ایران و بحرین تصریح کرد: ما در بازی قبلی خوب ظاهر شدیم اما بحرین هم ۱۰ نفره بود و نتوانست بازی خوبی انجام دهد. با این حال در این مسابقه نیز ایران قوی بازی نکرد بلکه این ما بودیم که ضعیف ظاهر شدیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هند در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند به قهرمانی این مسابقات برسد، تأکید کرد: من آینده را نمی‌توانم ببینم چون که بازی ژاپن، کره و استرالیا را ندیده‌ام پس نمی‌توانم قضاوتی داشته باشیم.

آدام در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکنانش در محوطه جریمه دچار اشتباهات پر شماری می‌شدند، گفت: البته تنها محوطه جریمه نبود و تیم من در دیگر جاها نیز خوب نبود.

وی تصریح کرد:‌ در این بازی من فقط توپ‌های بلند دیدم نه تیم ایران و نه تیم هند، هیچکدام پاس‌های نزدیک نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.