ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا پس از انجام اولین یکصدومین بازی‌اش در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان، هواداران بارسا را خوشحال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی شب گذشته (چهارشنبه) در دور نخست از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رم به میدان رفت تا یکصدومین بازی‌‌اش در این تورنمنت را برای آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا انجام دهد. مسی ۲۸ ساله با انجام این بازی به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که تعداد بازی‌هایش در این تورنمنت سه رقمی می‌شود.

او پس از این بازی که با تساوی یک - یک خاتمه یافت و در آن تیر افقی دروازه مانع از گلزنی‌اش شد، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: بسیار خوشحالم که توانسته‌ام یکصدومین بازی را در بهترین تورنمنت باشگاهی دنیا انجام دهم. شب‌های اروپایی خاطره‌انگیزی را تجربه کرده‌ام و در آینده هم شب‌های خاطره‌انگیز فراوانی رقم خواهند خورد.

مسی در یکصد بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا ۷۷ گل به ثمر رسانده است و چهار بار به همراه کاتالان‌ها موفق به فتح این تورنمنت شده است. او سی‌وسومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان ۱۰۰ بازی انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.