سرمربی تیم فوتبال آرسنال باخت خارج از خانه تیمش برابر دیناموزاگرب کرواسی را ناامیدکننده دانست، اما نسبت به آینده توپچی‌ها در لیگ قهرمانان فصل جاری ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر در واکنش به باخت غیرمنتظره تیمش در دور نخست از دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن توپچی‌ها با نتیجه ۲ بر یک در خانه دینامو زاگرب کرواسی تن به شکست دادند، گفت: این باخت ناامیدکننده است، چون ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاه نکردیم. بازی با یک یار کمتر (ژیرو در دقیقه ۳۹ از ترکیب آرسنال اخراج شد) کار سختی بود و ما مجبور شدیم ۵۰ دقیقه این کار را انجام دهیم. ما در این بازی بهترین عملکردمان را ارائه نکردیم، به خصوص پس از دریافت گل دوم که باید واکنش به مراتب بهتری به آن نشان می‌دادیم.

ونگر با وجود شکست به آینده تیمش در گروه F خوش‌بین بود. وی تأکید کرد: ما هنوز هم می‌توانیم صعود کنیم. اگر در پنج بازی بعدی‌مان در مرحله گروهی خوب کار کنیم، صعود می‌کنیم. ما همیشه در آغاز لیگ قهرمانان اروپا چنین مشکلاتی داریم، اما من مطمئنم که در ادامه راه وضعیت‌مان بهتر خواهد شد و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان عنوان کرد: شرایط بازی اول‌مان در لیگ قهرمانان، شرایط خاصی بود. ما یک بازیکن کمتر داشتیم و با این حال تملک توپ‌مان بیشتر از حریف بود. البته دینامو هم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. برای پیش‌بینی کردن درباره اینکه چه تیم‌هایی از این گروه صعود می‌کنند، هنوز بسیار زود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.