سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف تیمش در خانه نایب قهرمان فصل گذشته سری A تاکتیک‌ بازی میزبان ایتالیایی و تک گل این تیم را تحسین کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک - یک در خانه رم رضایت داد.

لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌‌ها پس از این بازی درباره عملکرد آبی‌واناری‌های برابر شاگردان پیشین او به خبرنگاران گفت: به نظر من بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشت و من از چیزی که از بازیکنانم دیدم راضی‌ام. به نظر من رم می‌توانست هجومی‌تر بازی کند، اما رمی‌ها ترجیح دادند از تاکتیکی تدافعی‌تر استفاده کنند و نتیجه بازی نشان می‌دهد که این تیم در انتخاب تاکتیک‌ بازی‌اش درست عمل کرده است. مسلماً ما موقعیت‌ها گلزنی و تملک توپ بیشتری داشتیم، اما برابر تیمی که در لاک دفاعی فرو می‌رود، حتی اگر موقعیت گلزنی هم داشته باشید، کار گره می‌خورد. من فکر می‌کنم که پیروزی در این بازی حق بارسا بود.

گل تساوی رم را آلساندرو فلورنزی، هافبک رم از میانه میدان، نزدیک به خط طولی و از فاصله ۵۰ متری به ثمر رساند. انریکه با استثنایی توصیف کردن این گل که در نتیجه اشتباه مارک آندره تراشتگن برای خارج شدن از دروازه بارسا بود، اظهار داشت: گل فلورنزی استثنایی و البته با چاشنی شانس همراه بود و رم را به بازی برگرداند. ما در ۷۰ درصد از زمان بازی صاحب توپ بودیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم. هر کاری که برای کسب پیروزی از دست‌مان ساخته بود، انجام دادیم، اما رم از نظر دفاعی بسیار قوی بود. ما یک گل باورنکردنی خوردیم و همان یک گل کار را به تساوی کشاند.

رافینیا، مهاجم بارسلونا در جریان بازی مصدوم شد و انریکه اعتراف کرد که وضعیت این بازیکنی ۲۲ ساله برزیلی تعریفی ندارد و احتمالاً مدتی خانه‌نشین خواهد بود.

او عنوان کرد: باید ببینیم نتیجه معاینات چه می‌شود، اما به نظر می‌رسد که مصدومیت او بسیار شدید است. این بدترین اتفاقی بود که در این بازی می‌توانست برای ما رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.