سرمربی رئال مادرید آماگی بالای بازیکنانش را پیش از بازی با شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا ستود.

به گزارش ایسنا، رافائل بنتیس، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان گفت: ما بازیکنان را راهنمایی می کنیم و انجام این دستورعمل ها توسط آنان باعث می شود تا بهتربازی کنیم. من دوست دارم که آنها به همین رویه خود ادامه دهند.

وی در مورد تغییرات در ترکیب تیم اظهار کرد: تغییرات بدون برنامه انجام نمی گیرد و برای کمک به تیم است. تعویض یک بازیکن بستگی به شرایط بازی و موقعیت بازیکن دارد. رونالدو مهاجم کناری است ولی در نهایت به مرکز می رود. هر بازیکن توانایی های متمایزی در میدان دارد. شرایط هر بازی تعیین می کند که تغییری وجود داشته باشد یا نیازی به آن نباشد.

بنیتس درباره انتخاب دروازه بان اصلی از میان کیلورناواس و کاسیا برای بازی های لیگ قهرمانان گفت: با دروازه بانان تیم راجع به این موضوع صحبتی نکرده ام.هر کدام بازی کند مشکلی وجود ندارد. فردا با آنان حرف خواهم زد.

رئال مادرید پرافتخارترین تیم اروپایی است و هواداران همیشه انتظار قهرمانی از این تیم دارند، اما سرمربی رئال مادرید معتقد است: پیروزی در هر بازی تنها اهمیت دارد و نه قهرمانی در یک جام خاص.اگر با همین تفکر پیش برویم تمام عناوین را کسب خواهیم کرد.

او درباره کریستیانو رونالدو گفت: بازیکن فوق العاده ای است و در طول مربیگری ام بهترین بازیکنی است که داشته ام. او در حال حاضر بازیکن ماست و برای من بهترین است. من شانس تماشای بازی دی استفانو را در ورزشگاه نداشتم ولی او هم این چنین بود.

آزادی عمل بی بی سی( بیل، بنزما و رونالدو) و قدرت تهاجمی از دیگر موضوعاتی بود که سرمربی رئال مادرید راجع به آن ها صحبت کرد. بنتیس گفت: حرکات آن ها را آنالیز می کنیم و سپس برایشان توضیح می دهیم. در حمله آزادی عمل زیادی دارند. در تمرینات سعی می کنیم چرخش ها بهتر شوند و پس از آن بازیکن با توجه به استعدادی که دارد خود نحوه چرخش را انتخاب می کند. نگاه می کنیم چه چرخشی باعث می شود که دیگر بازیکن از آن بهره ببرد. گرت بیل بازیکن سریعی است ، رونالدو به وسط می رود و چرخش های بنزما یا خامس و ایسکو به حریف ضربه می زنند.

وی افزود: زمانی که به رئال آمدم متوجه شدم که پتانسیل بالایی در نیروی تهاجمی وجود دارد و من نمی توانم از آن بگذرم. بازیکنام استعداد زیادی دارند و به همین دلیل به آنان آزادی عمل داده ام. به وجود آوردن تعادل در میان این بازیکنان آسان نیست، ولی زمانی که از توانایی های خود آگاه هستند و پیش بینی درستی از آن دارند پس درست نیست که جلوی آزادی عمل این بازیکنان گرفته شود.

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره حریف خود شاختاردونتسک گفت: معتقد هستم که تیم خوبی هستند و مربی با تجربه ای دارند. اگر ما از تمرکز خوبی برخوردار نباشیم در این بازی به مشکل برخواهیم خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.