سرمربی کروات پرسپولیس، در خصوص شرایط این تیم بعد از بازی با پیکان و همچنین وضعیت بازیکنان تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو در مورد بازی تیمش برابر پیکان گفت: «بازی در جام حذفی همیشه سخت است. خصوصا تیم‌های ضعیف‌تر، راحت تر بازی می‌کنند. قبل از هر چیزی من پیشبینی این بازی سخت را کرده بودم.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «در همه دنیا وقتی بازیکنان از تیم ملی بازمی‌گردند، شرایط متفاوتی دارند. نیمی از بازیکنان ما در ۲ اردوی متفاوت بودند و خیلی سخت بود که آن ها را دوباره با تیم هماهنگ کرد.»

مربی کروات در مورد این که تیمش زیبا بازی نمی‌کند و موقعیت‌های زیادی را هم از دست می‌دهد گفت: «تیم تازه از اردوها بازگشته بود، هماهنگی تیم پایین بود. این که موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم در وهله اول مرا خوشحال می‌کند، اما بعد از آن باید فکر کنیم که چرا این همه موقعیت از دست می‌رود و درصد موفقیت ضربات آخر را بالا ببریم.»

او در مورد طارمی و علیپور گفت: «مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او در مصاحبه‌ای گفته برانکو من را دوست دارد، من همه بازیکنانم را دوست دارم، اما طبیعی است که طارمی بازیکن جذاب تری‌است. او توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. علی‌پور هم بازیکن خوبی است. او توانایی خوبی در عوض کردن  جریان بازی دارد. خیلی خوشحالم که بازیکن در سطح او  داریم. طارمی و علیپور، برای فوتبال مفید هستند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.