مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: با انتشار قرارداد بازیکنان کاملا موافق هستیم و این کار باید انجام می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ حسنی‌خو گفت:با انتشار قرارداد بازیکنان کاملا موافق هستیم و این کار باید انجام می‌شد.از مسئولان سازمان لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه های لیگ برتر تشکر می‌کنم .اگر ما شعار مبارزه با فساد در ورزش را می‌دهیم و به دنبال ورزش پاک هستیم جز شفافیت و اینکه مسائل مالی باشگاه ها علنی و آشکار شود هیچ راه دیگری وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: این کار بسیار خوبی است و وزارت ورزش کاملا از آن حمایت می‌کند و ما در خدمت دوستان هستیم تا این نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: معتقدیم این شفافیت و روشنگری حتما باید در همه سطوح اتفاق بیفتد.

رضا حسنی‌خو گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در ورزش وجود دارد و مورد اتهام هستیم این است که مبلغ قرارداد‌ها زیاد است و بین قرارداد‌ها اتفاقات خاصی رخ می دهد. اینکه قرارداد‌ها علنی و آشکار شود و همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه  بدهند، کار بسیار درستی است.

حسنی‌خو بیان کرد: از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در صدد هستیم تا قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت ورزش هم منتشر شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم و این حرف‌ها و اتهاماتی که در مورد برخی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش که صادقانه کار می‌کنند را پاک کنیم باید این شفافیت را در همه رشته‌ها داشته باشیم.

وی افزود: معتقد هستم همه فدراسیون ها و باشگاه‌ها باید مسائل مالی‌شان را در سایت قراردهند.باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ،قانون و ضابطه تبدیل کنیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.