تنش میان پیکه و راموس از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، صحبت‌های اخیر راموس درباره پیکه جنجال برانگیز شد و نگرانی فدراسیون فوتبال اسپانیا را بیشتر از قبل کرد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به تیم بسکتبال اسپانیا اختصاص دارد. دیدار این تیم با آلمان بازی مرگ و زندگی برای اسپانیاست. اسپانیا در صورت شکست علاوه بر کناره رفتن از بسکتبال قهرمانی اروپا، سهمیه المپیک ریو را نیز از دست خواهد داد. اسپانیا شب گذشته مقابل ایسلند با نتیجه ۹۹ بر ۷۳ پیروز شد.

این نشریه به حضور دخیا در تمرینات منچستریونایتد اشاره کرد.

این روزنامه به فرا رسیدن صدمین روز حضور بنتیس در رئال مادرید هم اشاره داشت.

سخنان فلیپه لوییس درباره نیمار از عناوین این نشریه است. فلیپه لوییس گفت: نیمار هرگز به کسی نخندیده است.

آس

تیتر نخست این روزنامه به سرخیو راموس و پیکه اختصاص دارد. آس به عکس این دو بازیکن با پیراهن تیم ملی با عنوان "ما با هم هستیم" که در نزدیکی‌های فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ به چاپ رسیده بود، اشاره کرد. رابطه بد پیکه و راموس باعث ناآرامی در تیم ملی شده و نگرانی فدراسیون فوتبال اسپانیا را بیشتر کرده است. در شبکه‌های اجتماعی برای هو کردن پیکه در روز بازی اسپانیا و انگلیس برنامه‌ریزی کرده‌اند. امروز پیکه در نشست خبری صحبت خواهد کرد.

این نشریه به آگاه بودن بارتومئو قبل از انتخابات ریاست باشگاه از تحقیقات دوباره فیفا درباره بارسلونا اشاره دارد.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به راموس و پیکه اختصاص دارد. سخنان اخیر راموس درباره پیکه جنجال برانگیز شد. راموس گفته بود که در جشن قهرمانی به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. او این سخنان را در حالی بیان کرد که خود در جشن دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان درباره آتلتیکو مادرید صحبت کرده بود.

این نشریه به مسی، نیمار و سوآرس اشاره دارد. گلزنی نیمار و مسی برای کشورهای خود نشان از آمادگی بالای آنها برای بازی با آتلتیکو مادرید دارد.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به پیکه اختصاص دارد. این مدافع می‌خواهد با راموس صحبت کند تا تنش‌ها از میان برود. پیکه در مقابل مطبوعات حاضر خواهد شد و همچنین می‌خواهد اگر باعث آزار کسی شده است، از او عذرخواهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.