قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید با انتشار مبلغ قراردادها مشکلی نداریم و می‌دانیم بازیکنان‌مان با همین حداقل قراردادهایی که دریافت کرده‌اند، می‌توانند امسال مقام چشم‌گیری به دست ‌آورند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تاکنون تمرینات خوبی را در تعطیلات لیگ داشته‌ایم و برای دیدار مقابل سپیدرود رشت در جام حذفی نیز آماده بودیم که روز گذشته (سه شنبه) شنیدیم این تیم انصراف داده است. این بازی می‌توانست یک دیدار تدارکاتی خوب برای تیم ما باشد که به این صورت نشد.

وی خاطرنشان‌کرد: به دلیل عدم برگزاری این مسابقه، تیم‌مان عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف جنوب شیبان می‌رود. در مجموع تیم‌مان تمرینات مرتب و منظمی را پشت سر گذاشته است و خودمان را برای دیدار با صبای قم در اهواز آماده می‌کنیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد انتشار مبلغ قراردادها و این‌که برخی‌ها موافق این اقدام نبودند، گفت: در متن قرارداد نیز قید شده که رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی محرمانه است ولی این‌که به صلاحدید مراجع ذی‌صلاح این کار انجام شد، حتما آن‌ها اختیاراتی دارند و ما هم مشکلی در این زمینه نداریم.

وی افزود: ما نه قرارداد بالایی بسته‌ایم و نه در فوتبال زیاده‌روی کرده‌ایم. تیم ما همیشه جزو تیم‌هایی بوده که حداقل قراردادها را داشته است. ما به کاری که در این راستا انجام داده‌ایم، اعتقاد داریم و می‌دانیم بازیکنان‌مان با همین حداقل قراردادهایی که دریافت کرده‌اند، می‌توانند امسال مقام چشم‌گیری به دست ‌آورند.

پورکیانی بیان‌کرد: بازیکنان ما به تیم‌شان تعصب دارند و همه چیز پول نیست. آن‌ها برای موفقیت تیم هم‌قسم شده‌اند. به هر حال همین مبلغی که برای بازیکنان‌مان در نظر گرفته‌ایم، توسط باشگاه نیز قابل پرداخت است. ممکن بود با بازیکنان‌مان با رقم بالایی قرارداد می‌بستیم ولی نمی‌توانستیم آن مبلغ را پرداخت و به تعهدات‌مان عمل کنیم، در حالی که مبالغی که ما برای بازیکنان‌مان در نظر گرفته‌ایم در توان‌مان است.

وی خاطرنشان‌کرد: جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر کنم؛ بازیکنان و کادر فنی ما لیاقت چیزهای بسیار بالاتری را دارند ولی همه ما به آن‌چه داریم، قانع هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.