نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هند در سومین دیدار خود در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸ در بنگلور به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ ایران را در این نیمه سردار آزمون در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند.

بازی درگیرانه آغاز شد و دو تیم از همان دقایق نخست بازی فیزیکی و محکمی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۴ بازی برخورد بازیکن هند با سردار آزمون در یک درگیری هوایی باعث شد مهاجم جوان ایران احساس ناراحتی کند و لحظاتی روی زمین بخوابد تا تیم پزشکی به حالش رسیدگی کنند.

دقیقه ۷ اشتباه بازیکنان ایران در میانه زمین توپ را در اختیار حریف قرار داد اما ضربه محکم مهاجم هندی‌ها خیلی بی‌دقت بود و با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۸ برخورد بازیکنان ایران و هند پشت محوطه جریمه میزبان باعث مصدومیت بازیکن هندی شد و با برانکارد از زمین بیرون رفت.

دقیقه ۱۲ احسان حاج‌صفی با سرعت بالایی پشت محوطه جریمه هند حرکت کرد و شوت محکم و زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد اما دروازه‌بان هند توپ را گرفت.

دو دقیقه بعد ایران صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد که مهاجمان ایران با بی دقتی آنها را هدر دادند.

دقیقه ۱۷ پاسکاری خوب زوج طارمی و آزمون فرصت خوبی برای سردار فوتبال ایران فراهم کرد اما دروازه‌بان هند سریع‌تر عمل کرد و توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۹ پاس خوب وحید امیری را مدافع هند در آستانه محوطه جریمه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۸، هند صفر – ایران یک؛ در این دقیقه سانتر خوب آندرانیک تیموریان را سردار آزمون با ضربه سر رو به عقب قطع کرد و گل نخست بازی را به ثمر رساند. این هشتمین گل آزمون در ۱۲ بازی ملی او بود.

دقیقه ۳۹ ایران به یک کرنر دست یافت اما توپ ارسالی اصلا خوب نبود و فرصت به هدر رفت.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، امید ابراهیمی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان (کاپیتان)، پژمان منتظری، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.