کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد شاگردانش در دیدار با هند عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان فوتبال ایران قبل از دیدار فردا (سه‌شنبه) با هند اظهار داشت: همه چیز عالی است و فقط وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. برای بازی فردا نیز ۲ تا ۳ تغییر نسبت به بازی با گوام در ترکیب تیم شاهد خواهید بود.

وی که در ارتباطی مستقیم با برنامه نود صحبت می‌کرد در واکنش به تمجید مجری برنامه از جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی خاطرنشان کرد: جوانگرایی خوب است اما مهمتر از آن ایجاد تعادل در تیم خواهد بود. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: فردا به برد فکر می‌کنیم و همه بازیکنان شور و انگیزه لازم را دارند تا باعث خوشحالی هواداران تیم ملی شوند.

کی‌روش با ابراز رضایت از وضعیت زمین و آب و هوا گفت: شرایط موجود کمک می‌کند به بازی سرعت بدهیم و این موضوع خیلی برای‌مان مهم است که بتوانیم با سرعت دادن به بازی نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: تیم‌های ملی به سرعت در حال پیشرفت هستند. آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی پیشرفت در فوتبال می‌کنند. هند دو لیگ دارد و در کل کشور مراکز فنی برای رشد فوتبال ایجاد شده است، البته فوتبال هند یک دشمن بزرگ دارد به نام کریکت که ورزش اول این کشور محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه شکایتی از وضعیت زمین مسابقه ندارد، تصریح کرد: می‌خواهیم فردا با ارائه بازی خوب برنده باشیم و از این بازی‌های کوچک عبور کنیم. مطمئن باشید فردا باعث افتخار همه ایرانیان به تیم ملی خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.