مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ در این تابستان چند پیشنهاد را رد کرده است تا در منچستریونایتد به کار خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر شایعه جدایی مارکوس روخو از منچستریونایتد مطرح شد، مدافعی که تابستان گذشته در ازای ۱۶ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به شیاطین سرخ ملحق شد. او در فصل جاری هنوز شانس بازی برای منچستریونایتد را پیدا نکرده و فن‌خال ترجیح داده است که دلی بلیند را در کنار کریس اسمالینگ به بازی بگیرد.

پس از پایان مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی، مارکوس روخو که تیم ملی آرژانتین را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد، با پایان یافتن مدت زمان مرخصی قانون خود در اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد حضور پیدا نکرد و همین موضوع خشم لوئیز فن‌خال را برانگیخت تا او را ۱۴۰ هزار پوند که معادل حقوق دو هفته این بازیکن است، جریمه کند.

گفته می‌شد بین مدافع ۲۵ ساله این تیم و لوئیز فن‌خال بارها تنش‌هایی به وجود آمده و حتی مدافع تیم ملی آرژانتین به نحوه رفتار سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراض کرده است، اما حالا خبر می‌رسد که رابطه این دو تیره و تار نیست.

سایت «اسپورت ویتنس» اعلام کرد که مدافع آرژانتینی ۲۵ ساله شیاطین سرخ در این تابستان چند پیشنهاد را رد کرده تا برای تصاحب جایگاه از دست رفته‌اش در منچستریونایتد بجنگد. براساس این گزارش تیم‌هایی همچون المپیک مارسی، موناکو و والنسیا در این تابستان خواهان جذب روخو بوده‌اند.

در این رابطه یک منبع آگاه به سایت «اسپورت ویتنس» گفت: روخو مشکلی با فن‌خال ندارد. مارکوس می‌خواهد برای بازگشت به ترکیب ۱۱ نفره منچستریونایتد تلاش کند. لوئیز فن‌خال به او اعتماد دارد و این مهمترین چیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.