پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی کرار جاسم در برنامه نود عنوان کرد که شرایط عراق در زمان صدام حسین بهتر بود، از او متنفر شدم.

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حواشی کرار جاسم در استقلال اظهار داشت: حرف‌هایی که می‌خواهم بگویم، برای الان نیست و چند سال است آن را عنوان کرده‌ام. نمی‌خواهم بگویند اتفاقی افتاده و قصد دارد در این شرایط صحبت کند اما من از ابتدا مخالف حضور کرار در استقلال بودم.

وی افزود: فوتبال حرفه‌ای ارکانی دارد و یکی از ارکانش این است که بازیکن باید تابع سیستم قرارداد با باشگاهش باشد. کرار بازیکن یاغی است و سال گذشته نیز با شرایط خاصی این بازیکن را کنترل کردیم. با توجه به قراردادی که با استقلال بسته بود، مجبور بودیم او را نگه داریم.

آنالیزور فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اینکه کرار به راحتی اردوی استقلال را ترک می‌کند، نشان دهنده خیلی از مسائل است. اگر اردوی استقلال در ترکیه یا جای دیگری بود، پرویز مظلومی و منصور پورحیدری شبانه اردوی تیم را ترک می‌کردند؟ چرا با رفتن‌شان از هتل باعث شدند فرزاد مجیدی که تاکنون مربیگری نکرده مقابل بازیکن قرار بگیرد و آن اتفاقات بیفتد؟ 

« کرار متوجه اتفاقات فوتبال ایران و استقلال شده است و فهمیده چه کار کند». رجبی با بیان این جمله تصریح کرد: کرار علاوه بر رفتارهای پرحاشیه‌اش، خیلی بد حرف می‌زند و آدم تندخویی است. در واقع چیزی برخلاف میل باطنی‌اش باشد، روی خود را نشان می‌دهد. وقتی که او در برنامه نود عنوان کرد که شرایط عراق در زمان صدام حسین بهتر بود، از او متنفر شدم. همه می‌دانند صدام و عوامل بعثی‌اش چه جنایاتی مرتکب شدند. صحبت‌های کرار در برنامه نود نشان دهنده تفکرات او بود و هر روز با این بازیکن مماشات می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه با مماشات کردن با این بازیکن به مردم دروغ می‌گویند، در صورتی که دندان پوسیده را باید کَند. کرار با این شرایط، به درد فوتبال ایران نمی‌خورد. وقتی اردوی یک هفته‌ای را نمی‌توانند کنترل کنند، این اتفاقات می‌افتد. منصور پورحیدری خیلی تلاش کرد تا سرپرست تیم استقلال شود، آن هم به خاطر ۲۳۰ میلیون تومان قراردادی که با استقلال بست. کار سرپرست نیاز به فرد تحصیل‌کرده و اکتیو دارد و اکنون زمان سرپرستی پورحیدری نیست.

رجبی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم در خصوص وضعیت تیم پاس همدان گفت: پاس همدان یکی دو سال است که زجر می‌کشد. زمانی که کاظم اولیایی پاس را به همدان برد، شور و نشاطی در همدان ایجاد شد ولی عدم حمایت باعث شد که اولیایی برود. حرف من با مدیرکل ورزش و جوانان استان است که نظارتی ندارد. پاس ۲ سال است که بازیکن بومی ندارد و از شهرستان‌های دیگر بازیکن می‌آورد.

آنالیزور استقلال خاطرنشان کرد: اتفاقاتی در باشگاه پاس می‌افتد که نمی‌توان همه را عنوان کرد. از بازیکن جوان ۱۵ میلیون تومان می‌گیرند تا در تمرینات حضور یابد و نظارتی هم نمی‌شود. من نه با اولیایی کار کرده‌ام و نه رفاقتی دارم اما تاثیرات او را در پاس دیدم. با توجه به اینکه همدانی هستم، دوست دارم به این تیم کمک کنم ولی اتفاقات حاشیه‌ای در این تیم زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.