دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و گوام در حالی پی گرفته می شود که رئیس فدراسیون فوتبال و کاپیتان پیشین کشورمان از نزدیک نظاره‌گر این بازی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ایران و گوام از مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شرایطی در جریان است که هیچ هواداری روی طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور ندارد. حاشیه‌های این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* این دیدار به علت درگذشت امیرحسین کریم‌پور، عضو دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* به علت اینکه طبقه دوم ورزشگاه آزادی صندلی نداشت، ورود هواداران به این طبقه ممنوع شده بود و هیچ هواداری در این طبقه حضور نداشت.

* در شرایطی این بازی آغاز شد که تنها حدود ۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند. هواداران دو پرچم بزرگ ایران را به اهتزاز درآوردند که پس از دقایقی این پرچم‌ها جمع شد.

* در حالی که ۱۲ بازیکن روی نیمکت ملی تیم ایران حضور داشتند که تنها تیم گوام ۹ بازیکن ذخیره را روی نیمکت خود داشت.

* علی کفاشیان، جوان نکونام، دکتر شیرازی و حسنی‌خو رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان از جایگاه ویژه‌ای این مسابقه را تماشا می‌کردند.

* هنگامی که داور قطری برای تیم ملی ایران پنالتی اعلام کرد، بازیکنان تیم ملی ایران معتقد بودند که داور باید دروازه‌بان گوام را اخراج می‌کرد و آندرانیک تیموریان به عنوان کاپیتان تیم ملی به سمت داور رفت تا با او صحبت کند.

* بازیکنان نیمکت‌نشین گوام از دقیقه ۱۰ چندین بار به پشت دروازه تیم‌شان رفتند تا بدن‌هایشان را گرم کنند، سپس دوباره روی نیمکت برگشته و نشستند و این بازی را تماشا کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.