تمرینات تیم ملی عراق که در ورزشگاه دستگردی تهران در حال برگزاری است با حضور پر شور عراقیان ساکن در ایران به همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی عراق که این روزها در تهران سخت مشغول تمرین برای حضوری قدرتمند برابر تیم ملی چین تایپه در چارچوب بازی‌های هفته سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. تمرینات این تیم حاشیه‌هایی را به همراه داشت:

* در تمرینات دیروز تیم ملی عراق در ورزشگاه دستگردی در ابتدا خبرنگاری حضور نداشت و تقریباً با گذشت نیم‌ساعت از تمرین، کم کم خبرنگاران وارد ورزشگاه شدند.

* نکته قابل توجه ورزشگاه دستگردی صندلی‌های خاک خورده و کثیفی بود که برای هواداران مشکل ساز شده بود انگار چندین سال بازی در این ورزشگاه برگزار نشده بود.

* هواداران تیم ملی عراق خود را از نقاط مختلف کشورمان به این تمرینات رسانده بودند تا تیم ملی خود را تشویق کنند و با شور و شوق خاص خودشان این کار را انجام دادند.

* در جریان تمرین تیم ملی رسانه‌های مختلف عربی و عراقی حاضر در ورزشگاه حاضر شدند از جمله این شبکه‌ها الکاس، الرشید، السلام و البلادی بودند و از تمرینات تیم ملی عراق فیلم می‌گرفتند.

* بعد از گذشت نیم ساعت از تمرین تیم ملی عراق صدای بلندگوهای ورزشگاه به گوش رسید و این نشان دهنده این بود که مسئولان در حال آزمایش کردن بلندگوها برای بازی تیم ملی عراق برابر تیم ملی چین تایپه بود. همچنین سرود ملی دو کشور نیز از بلندگوها پخش شد و از سوی دیگر پرچم دو کشور به همراه اطلاعات بازی از اسکوربورد به نمایش درآمد.

* پیش بینی هواداران عراقی از نتیجه دیدار این تیم جالب بود. آنها اکثراً نتیجه ۲ بر صفر را پیش‌بینی می‌کردند و امیدوار بودند تیم ملی عراق با پیروزی‌هایش شادی و امید را به مردم عراق هدیه دهد.

* یکی از هواداران در سؤال به اینکه نظرت درباره بازی تیم ملی عراق و چین تایپه چیست، گفت: امیدوارم تیم ملی عراق با پیروزی مقابل چین تایپه روح شهدای عراق که در جنگ برابر داعش شهید شدند را شاد کند.

* داخل مستطیل سبز هر از چند گاهی مشاهده می‌کردیم که یونس محمود بازیکن با تجربه تیم ملی عراق با بازیکنان جوان شوخی می‌کرد و یک فضای گرم و دوستانه‌ای بین آنها در جریان بود.

* هواداران تیم ملی عراق بدون وقفه تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کردند و پرچم کشورشان را به اهتزاز درآورده بودند و همدل و همزبان می‌گفتند: «عراق پاینده باد، عراق وطن من است».

* بعد از اتمام تمرین تیم ملی عراق همه به طرف زمین رفتند تا مصاحبه‌ای با بازیکنان و سرمربی تیم ملی عراق داشته باشد البته هواداران مشغول گرفتن عکس‌های سلفی با بازیکنان تیم ملی عراق بودند.

* نکته جالب اینکه قبل از پایان رسمی تمرین تیم ملی عراق، برخی خبرنگاران به زمین رفته و مشغول مصاحبه با بازیکنان شدند که البته این موضوع در مقایسه با تمرینات تیم ملی کشورمان و اعمال تمهیدات انضباطی سفت و سخت از سوی کی‌روش در جریان این تمرینات، تعجب خبرنگاران تیم ملی را در پی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.