کاپیتان تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از اتفاق عجیبی که مانع انتقال داوید دخه‌آ به تیم اول شهر مادرید شد به او یک توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرای جالب و منحصر به فرد در انتقال داوید دخه‌آ علاقمندان به فوتبال اروپا را در شوکی بزرگ فرو برد، انتقالی که می‌توانست به نوعی بزرگترین انتقال این فصل نقل و انتقالات تابستانی لقب بگیرد. ماجرا از این قرار بود که دو باشگاه رئال‌ مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند ولی به دلیل اینکه مدارک لازم سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا در روز دوشنبه به سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا ارسال نشد و در سیستم تطبیق انتقال فیفا به ثبت نرسید، این انتقال منتفی است.

سرخیو راموس که خود در این تابستان به شدن مورد توجه منچستریونیاتد بود ولی در نهایت قراردادش را با رئالی‌ها تمدید کرد، در مورد داستان عجیبی که برای هموطنش افتاد، در اردوی تیم ملی اسپانیا به خبرنگاران گفت: با دخه‌آ صحبتی نکردم. در واقع هنوز با یکدیگر صحبت نکرده‌ایم و نمی‌دانم که پس از این ماجرا او چه عقیده‌ای دارد ولی به هر حال زندگی همین است. گاهی اوقات ممکن است چنین چیزهایی را تجربه ‌کنیم ولی مهم این است که تا جای ممکن با شرایط موجود کنار بیاییم. هر فوتبالیستی باید در قبال واقعیت‌ها مسئولیت‌پذیر باشد و بهترین کیفیت بازی خود را در تیمی که هست، نشان بدهد.

مدافع کهکشانی‌ها در ادامه عنوان کرد: من یک روز مرخصی بودم و حقیقت این است که ارتباطی با دخه‌آ نداشتم. به هر حال من نمی‌توانم هر چیزی را به شما بگویم. صحبت در مورد کسی که بازیکن رئال‌مادرید نیست و این بی‌احترامی به تمامی هم‌تیمی‌هایم است. ما دو دورازه‌بان بزرگ داریم و این موضوع ربطی به هیچ‌یک از بازیکنان رئال‌مادرید ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.