مسئولان کنفدراسیون فوتسال برزیل تاریخ دقیق مسابقات گرندپری ۲۰۱۵ را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  امروز ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتسال برزیل به عباس ترابیان ارسال شد که در آن تاریخ دقیق برگزاری مسابقات گرندپری ۲۰۱۵ اعلام شد. 

براساس اعلام برزیلی‌ها این مسابقات ۴ تا ۸ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۳ تا ۱۷ آبان ۹۴) در کشور برزیل برگزار خواهد شد. غیر از ایران و برزیل تیم‌های دیگر حاضر در این تورنمنت هنوز مشخص نشده‌اند. 

همچنین در این ایمیل از عباس ترابیان به عنوان رئیس افتخاری مسابقات دعوت شد تا به همراه اعضای تیم ملی به برزیل سفر کند. ترابیان عضو هیئت امنای مسابقات گرندپری است. 

عباس ترابیان از تلاش برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل در ایران خبر داد و گفت: با مسئولان کنفدراسیون فوتسال برزیل در تعامل و رایزنی هستیم تا بتوانیم این تیم را برای چند بازی دوستانه به ایران دعوت کنیم. به خاطر همین چند تاریخ مدنظر ما است، البته برزیلی‌ها اعلام کردند که می‌توانند در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ مارچ به ایران بیایند اما این تاریخ دقیقا مصادف با ایام نوروز بود و ما با این مسئله مخالفت کردیم. حالا قرار است برای یکی دو تاریخ دیگر با همدیگر رایزنی انجام بدهیم، به این صورت به احتمالا فراوان تا چند ماه آینده شاهد حضور  تیم ملی فوتسال برزیل در ایران خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.