هافبک جوان تیم فوتبال مارسی برای عقد قرارداد با قهرمان فصل گذشته سری A به تورین سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از ناکامی در توافق با سران باشگاه شالکه برای خرید ماریو دراکسلر، باشگاه یوونتوس به سراغ ماریو لمینا، هافبک تیم فوتبال مارسی رفته است و به نظر می‌رسد که در آستانه عقد قرارداد با این بازیکن ۲۱ ساله قرار دارد.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی لمینا که که یک بازیکن دو رگه فرانسوی – گابنی است، با قراردادی قرضی با ارزش ۱.۵ میلیون یورو و برای یک فصل به بانوی‌پیر ملحق می‌شود و یووه در صورت تمایل می‌تواند او را در پایان فصل جاری با پرداخت ۱۰ میلیون یورو از مارسی بخرد.

باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرده است که لمینا وارد تورین شده است تا تست پزشکی بانوی‌پیر را انجام دهد و در صورت پذیرفته شدن در آن، پای برگه قراردادش را با قهرمان فصل گذشته سری A امضاف کند.

پس از جدا شدن آرتورو ویدال و آندره‌آ پیرلو از یوونتوس در تابستان سال جاری، بانوی پیر به دنبال تقویت خط میانی خود است به ویژه که سامی خدیرا یکی از هافبک‌های تازه‌واردش هم دو ماه خانه‌نشین است. به این ترتیب با ورود لمینا کمی از دغدغه‌های ماسیمیلیانو آلگری برای خط میانی تیم تحت هدایتش کاسته خواهد شد.

لمینا سال ۲۰۱۳ از تیم لوریان به مارسی پیوست و در ۴۶ بازی‌اش برای این تیم دو گل به ثمر رسانده است. او عضو تیم زیر ۲۱ ساله‌های فرانسه نیز هست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.