کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی از امروز آغاز می‌شود که شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان با مشکل مصدومیت روبرو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید و به استقبال تعطیلات لیگ رفت.

شاگردان تونی اولیویرا در پنج هفته ابتدایی لیگ ۶ امتیاز کسب کردند و در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تراکتورسازی در ابتدای فصل چند بازیکن مصدوم دارد. شجاع خلیل‌زاده، سامان نریمان جهان و سروش رفیعی در دیدارهای اخیر تیمشان به دلیل مصدومیت غایب بودند.

مصدومیت خلیل‌زاده تقریبا رو به بهبود است و این بازیکن با تدابیر تیم پزشکی تراکتورسازی تا ۲۳ شهریور برای دیدار مقابل سپاهان آماده خواهد شد.

اما وضعیت سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان مبهم است و به احتمال فراوان این ۲ بازیکن به بازی بعدی تیمشان باز هم نمی‌رسند.

سروش رفیعی که استخوان خارجی پنجم کف پایش دچار ترک خوردگی شده تقریبا نیاز به ۴ الی ۵ هفته طول درمان دارد و با این وضعیت بعید است که بازی با سپاهان برسد.

سامان نریمان جهان هم به دلیل کشیدگی و پارگی خفیف همسترینگ مثل رفیعی همین مدت نیاز به طول درمان دارد.

تمرینات تراکتورسازی عصر امروز در زمین لشگر عاشورا آغاز می‌شود و کادر پزشکی این تیم با بررسی وضعیت مصدومان شرایط آنها را ارزیابی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.