کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال رم پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی سری A، تأکید کرد که شاگردانش به همان شیوه‌ای بازی کردند که او می‌خواست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم یکشنبه شب در حساس‌ترین دیدار از هفته دوم سری A ایتالیا، موفق شد یوونتوس را در ورزشگاه المپیکو شکست دهد و اولین پیروزی‌اش را در فصل جدید کسب کند.

رودی گارسیا، سرمربی جالوروسی در پایان این بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: این همان رمی است که من می‌خواستم ببینم. این رمی است که در ۱۸ ماه اول حضورم در این باشگاه بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کرد. انگیزه جمعی تک‌تک اعضای تیم، حتی آنهایی که روی نیمکت هستند، به ما قدرتی مضاعف داد. می‌دانستیم که بازیکنان بزرگی داریم و با وجود کم تعداد بودن گزینه‌هایم در خط دفاع جای نگرانی نیست. نمی‌‌خواستم لوکاس دینیه از ابتدا به میدان برود، چون او از ماه جولای بازی نکرده بود، اما او هم فلسفه فوتبال مرا خوب می‌شناسد.

گارسیا ادامه داد: من همیشه کار گروهی را در اولویت قرار داده‌ام و الان بیشتر از همه برای بازیکنانم خوشحالم. زمانی که یوونتوس ۱۰ نفره شد و ما ۲ بر صفر پیش افتادیم، می‌توانستیم بهتر کار کنیم. درست مثل وضعیتی که پس از زدن گل اول‌مان داشتیم و فراموش کردیم که باید یووه را تحت فشار قرار دهیم. تا آن زمان، فشاری که بر حریف می‌آوردیم خوب بود.

سرمربی فرانسوی رم تأکید کرد: هنوز ابتدای فصل است و چنین بازی‌هایی، آن راهی را که ما باید تا پایان فصل بپیماییم، نشان می‌دهد. امیدواریم لبخندی که امشب روی لبان ما نشست تا پایان فصل ادامه داشته باشد. فعلاً شروع خوبی داشته‌ایم.

ژکو، مهاجم جدید رمی‌ها یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند. گارسیا در توضیح برنامه تاکتیکی که تیمش برای به ثمر رساندن این گل داشت، گفت: ما خودمان را برای فشار آوردن روی جورجو کیه‌لینی و مارتین کاسرس آماده کرده بودیم که به ما اجازه داد توپ‌های مهمی را از حریف پس بگیریم. می‌دانستیم زمانی که رم شروع به ردوبدل کردن پاس‌های تک‌ضرب کند، کیفیت حملاتش بالا می‌رود و این همان راهی است که برای شکست دادن تیمی قوی مانند یووه باید در پیش گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.