قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: بازی‌های زیبای تیم موجب امیدواری شده و البته این موفقیت طی یک کار حساب شده به دست آمده است.

علی پورکیانی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره برنامه تمرینی این تیم در تعطیلات لیگ، اظهار کرد: تمرینات تیم​مان تا دیروز (یکشنبه) تعطیل بود و از امروز در زمین اختصاصی​مان از سر گرفته می​شود. برای برگزاری بازی​های تدارکاتی و اردو نیز باید دید که نظر آقای ویسی چیست.

وی افزود: اگر در این زمینه ویسی درخواستی داشته باشد، درخواست او را به مدیرعامل باشگاه ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله با تصمیم​گیری او، انجام می​شود. ویسی عصر دوشنبه برنامه​هایش را به ما خواهد داد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره روند نتیجه​گیری این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ، گفت: روزی که تیم را بستیم، بازیکنان مورد نیاز با نظر ویسی و حمایت مدیرعامل و هیات مدیره جذب شدند و سپس اردوهای پی‌درپی​ و بازی‌های تدارکاتی هم داشتیم که با توجه به این روند و زحمات کادر فنی و حمایت هیات مدیره، انتظار چنین تیمی را داشتیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در بازی اول با سپاهان نیز بسیار خوب کار کردیم ولی جوانی ما به سپاهان باخت اما مایوس نشدیم و در ادامه، بازی​های زیبای تیم موجب امیدواری ما شد و این موفقیت‌ها طی یک کار حساب شده به دست آمده است. خدا را شکر شاهد ثمره زحمات هستیم و ان​شاءالله این روند ادامه خواهد داشت.

پورکیانی بیان کرد: تیم ما پتانسیل جوانی و شادابی دارد و خوشبختانه امسال تماشاگران به خوبی از تیم حمایت کرده​اند که از آن‌ها تشکر می​کنم و این حمایت هم به خاطر ارائه بازی​های خوب تیم بوده است. ان‌شاءالله با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه، تیم​مان مسیر صعودی خود را دنبال خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.