کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تعدادی از ورزشکارانی که تاکنون برای آمادگی المپیک در خلیج گوانابارا مسابقه داده‌اند به دلیل عفونت بیمار شده‌اند.

به گزارش ایسنا، مسئولان برگزاری المپیک ریو ۲۰۱۶، IOC و مسئولان ورزش قایقرانی از طرف رسانه‌ها متهم شدند که به وضعیت ورزشکاران و قایقرانانی که می‌خواهند در خلیچ گوآنابارا مسابقه دهند توجه نمی‌کنند.

این در حالی است که هفته گذشته یکی دیگر از قایقرانانی که برای تست در خلیج گوانابارا مسابقه داده، اعلام کرد که مریض شده و به آلودگی خلیج اعتراض کرد.

اریک هیل، قایقرانی آلمانی که در مسابقه آزمایشی در گوآنابارا همراه با هم‌تیمی خود سوم شد، اعلام کرد که با مراجعه به بیمارستان برلین متوجه شده است که توسط میکروب‌های خاص بدنش عفونت کرده است.

هیل در این باره گفت: بدن من هیچ وقت از ناحیه پا عفونت نکرده بود. من مطمئنم که در مسابقه تست قایقرانی در گوآنابارا این عفونت را گرفته‌ام. دلیل این عفونت احتمالا وجود فاضلاب بیمارستان در آب خلیج گوآنابارا است.

فدراسیون بین‌المللی قایقرانی (ISAF) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از بیماری هیل آگاهی دارد و در تلاش است تا مطمئن شود که این ورزشکار به خوبی بهبود می‌یابد.

رییس ISAF بعد از این اتفاقات اعلام کرد که بهتر است مسابقه‌های قایقرانی در آب اقیانوس اطلس برگزار شود که تمیزتر است.

پیش از این گفته شده بود که محل مسابقه تا سال آینده برای شرکت کردن ۳۸۰ قایقران آماده می‌شود. مسئولان برگزاری ریو ۲۰۱۶ و IOC مرتبا اعلام کرده‌اند که هیچ خطری ورزشکاران را تهدید نمی‌کند.

با این حال تاکنون علاوه بر قایقران آلمانی، یک ورزشکار اسکی روی آب از کره جنوبی بعد از مسابقه امتحانی در آب گوانابارا به بیمارستان منتقل شد و ۱۵ نفر اعضای تیم روئینگ آمریکا نیزبعد از تست کردن آب این خلیج بیمار شدند.

با وجود این اتفاقات ادعای اینکه آب هیچ آلودگی ندارد برای مسئولان سخت‌تر شده است. با توجه به گزارش آسوشیتدپرس، شواهد حاکی از آن است که تنها آزمایش‌های مربوط به باکتری‌ها بر روی آب خلیج انجام شده و هیچ آزمایش برای تشخیص ویروس‌ها انجام نگرفته است.

یکی از بلاگرهای آمریکایی که تاکنون اعتراض‌های زیادی به آلودگی آب خلیج گوانابارا کرده، در اعتراض‌های اخیر خود گفت: زدن حرف‌های بیهوده درباره کیفیت آب خلیج باعث شده که همه به این مسئله بی‌توجه شوند. تست‌های سال ۲۰۱۵ نشان داده است که خلیج گوانابارا برای مسابقه دادن در سطح جهانی مناسب نیست. حرف‌های ISAF ، IOC و مسئولان برگزاری بازی‌های ریو همه را خسته کرده است. شما مرتبا می‌گویید که سلامت و امنیت ورزشکاران دغدغه ماست. این حرف برای گفتن به رسانه‌ها زیباست اما در عمل شما نشان داده‌اید که نمی‌توانید سلامت و امنیت ورزشکاران را تضمین کنید. کاملا مشخص است که سلامت آن‌ها برای شما مهم نیست. زمان دارد می‌گذرد و شما باید محل مسابقه‌های قایقرانی را همین الان تغییر دهید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.