مدیرعامل باشگاه نفت یکی از چالش‌های تیمش را حضور بیش از ۸ بازیکن در تیم‌های بزرگسالان و امید برشمرد و گفت: تیم‌هایی مانند نفت، استقلال و پرسپولیس که ملی‌پوشان زیادی دارند، در جام حذفی متضرر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده در خصوص عملکرد تیم نفت تهران در دیدار با الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق، گفت: این اتفاقات و نتایج جزئی از فوتبال است. ما دو ۹۰ دقیقه باید با الاهلی پیکار می‌کردیم که در ۹۰ دقیقه نخست یک بر صفر عقب هستیم.

وی با بیان اینکه تیم الاهلی ۸ بازیکن ملی‌پوش و ۴ بازیکن خارجی تراز اول دارد، ادامه داد: الاهلی از تیم‌های مدعی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیاست، آنها در مرحله قبل تیم العین که ۳ بر صفر نفت را برده بود، شکست دادند و این نشان‌دهنده توانایی‌های آنهاست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادامه داد: هرچند الاهلی تیم قدرتمندی است و نباید از این موضوع غافل شویم اما تیم نفت هم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان نشان داد توانایی‌های بالایی دارد و حتی می‌تواند در زمین حریفان هم نتایج خوبی به دست آورد که امیدوارم این موضوع در بازی برگشت دو تیم رخ داده و شانس صعود به جمع چهار تیم برتر جام را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه تیم نفت در بازی رفت هم می‌توانست نتیجه بهتری به دست آورد، تصریح کرد: این از حرفه‌ای‌گری‌ نفرات تیم الاهلی بود که روی تنها شانس خود به گل رسیدند و توانستند با عملکرد خوب در خط دفاعی، برنده بازی شوند، البته ما هم چندین موقعیت گل داشتیم که اگر از آنها بهتر استفاده می‌کردیم، نتیجه دیگری به دست می‌آوردیم.

قنبرزاده در ادامه یادآور شد: مطمئنا برای بازی برگشت، کادر فنی تدابیر خاصی را در نظر می‌گیرد تا بتوانیم شرایط را برای صعود به مرحله بعد فراهم کنیم، ضمن اینکه ارسلان مطهری به این بازی می‌رسد و در تلاشیم شرایط حضور ایمان مبعلی در مسابقه را فراهم کنیم تا با قدرت کامل مقابل حریف به میدان برویم.

وی ادامه داد: هر چند کارمان در زمین الاهلی سخت است اما مطمئنا ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه بهتر به کار می‌بریم، زیرا صعود نفت به مرحله بعدی این رقابتها تاثیر بسیاری در شرایط فوتبال باشگاهی کشورمان در آسیا دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت در پاسخ به این پرسش که حدود ۸ بازیکن این تیم در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های امید و بزرگسالان فوتبال ایران دارند و این موضوع چه تاثیری در آماده‌سازی این تیم خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از چالش‌های بزرگ ما این است که تا روز نوزدهم حداقل ۸ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم و آنها تنها می‌توانند در ۴ یا ۵ تمرین مفید تیم حضور یابند.

وی اضافه کرد: البته ما همیشه نگاه ملی داشتیم و امروز هم تیم‌های بزرگسالان و امید کشورمان شرایط خاصی دارند، اما بعد از بازی‌های تیم ملی و اردوی تیم امید، امیدوارم به تیم نفت هم نگاه ملی شود تا بتوانیم در بازی مهم مقابل الاهلی، فوتبال ایران را دوباره خوشحال کنیم.

قنبرزاده با تاکید بر اینکه نتیجه نگرفتن نفت در ابتدای فصل هم در عملکرد بازیکنان در بازی رفت مقابل الاهلی بی‌تاثیر نبود، یادآور شد: البته ما از عملکرد کادر فنی راضی هستیم و کاملا از آنها حمایت می‌کنیم. تیم نفت در این بازیها عملکرد خوبی داشت اما تنها در نتیجه‌گیری موفق نبود که مطمئنا در ادامه مسابقات لیگ، این موضوع هم جبران خواهد شد.

وی در مورد علیرضا منصوریان هم اینگونه واکنش نشان داد: او مربی جوان، زحمتکش و بسیار خوبی است که برای موفقیت تیم کاملا تلاش می‌کند. بنده اطمینان دارم او و بازیکنان نفت می‌توانند نتایج را برگردانند. البته در فوتبال همیشه بالا و پایین وجود دارد و این جزو اتفاقات جذاب و پیش‌بینی نشده آن است، ولی در ۴ بازی زود است که عملکرد یک تیم و کادر فنی‌اش را مورد قضاوت قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه به موضوع جالبی هم اشاره کرد: فکر می‌کنم تیم‌هایی که سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، بازیکنانشان شادابی لازم را در مسابقات ندارند و با خستگی به میدان می‌روند. به طور مثال تیم‌هایی مانند پرسپولیس، نفت و فولاد یک ماه بعد از تعطیلی مسابقات لیگ درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان بودند و بازیکنانشان استراحت کافی نداشتند، به همین دلیل است آنها امروز در لیگ نتایج خوبی نگرفته و قعرنشین هستند.

وی در مورد اینکه تیمش باید بدون بازیکنان ملی‌پوش در مسابقات جام حذفی به میدان برود نیز تصریح کرد: اینکه یک تیم ۲۵ بازیکن می‌گیرد برای همین روزهاست، ما جوانان خوبی داریم که در این فرصت می‌توانند به خوبی خودشان را نشان دهند، اما مطمئنا باشگاهی مانند نفت که حداقل ۸ ملی‌پوش دارد در این رقابتها ممکن است متضرر شود.

قنبرزاده در پایان گفت: ما علاوه بر ۸ ملی‌پوش ۳-۲ بازیکن مصدوم هم داریم و این یعنی یک تیم را در مسابقات جام حذفی در اختیار نداریم. این می‌تواند یک تیغ دولبه برای نفت و باشگاه‌هایی که نفرات ملی‌پوش زیادی دارند باشد. قطعا تیم‌هایی مانند نفت و سرخابی‌ها از این موضوع بیشتر ضرر می‌کنند اما این برنامه‌ریزی مسابقات است و امیدوارم که در این شرایط هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.