کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سومین جلسه تمرین تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز (جمعه) در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و بازیکنان زیرنظر کادر فنی یک جلسه تمرین نسبتاً پرفشار را پشت سر گذاشتند.

* علی کفاشیان قبل از آغاز تمرین در کمپ تیم ملی حضور یافت و بعد از صحبت با خبرنگاران و همچنین جلسه با کی‌روش محل تمرین را ترک کرد.

* بازیکنان در ابتدا به دو گروه تقسیم شده و به کار با توپ پرداختند تا بدن‌های خود را گرم کنند.

* با توجه به اینکه تمرین تیم ملی همزمان با بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان از سوی هواداران و اصحاب رسانه استقبال خوبی از این جلسه تمرین ملی پوشان نشده بود.

* بازیکنان بعد از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند به دستور کی‌روش به دو تیم تقسیم شده و به فوتبال دستگرمی پرداختند.

* کی‌روش بارها از بازیکنان خواست موقعی که توپ ندارند بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهند و مواقعی که توپ در اختیارشان قرار دارد پاس تک ضرب دهند.

* سیدجلال حسینی، وحید امیری و میلاد محمدی بعد از تمرین گروهی جدا شده و زیرنظر مربی بدنساز تمرینات ویژه انجام دادند.

* تمرین شوت زدنی بعد از بازی دست گرمی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه دو بازیکنی بودند که همراه با سایر بازیکنان سرد نکردند. آنها در پایان تمرین نزد کی‌روش رفتند تا درون دروازه بایستند و سرمربی تیم ملی به نوبت به تیموریان و دژاگه که دروازه‌بان شده بودند پنالتی بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.