مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا معتقد است رفتن نیمار از کاتالونیا غیرممکن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جولیانو بلتی مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا گفت با توجه به اینکه نیمار در بارسلون خوشحال است، امکان ندارد او بخواهد این تیم را ترک کند و به اولدترافورد برود.

وی همچنین می‌گوید نیمار ستاره برزیلی تیم بارسلونا علاقه‌ای به ترک نیوکمپ ندارد، اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

درحالیکه در هفته اخیر ناگهان موجی از شایعات کاپیتان تیم برزیل را که برای بارسلونا توپ می‌زند به اولدترافورد وصل کرد، هم لوئیس انریکه سرمربی آبی‌اناری‌ها و هم لوییس فن خال سرمربی شیاطین سرخپوش از واکنش نشان دان به این شایعات خودداری کردند.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا تنها فردی بود که در این میان اظهار نظر کرد و با در این شایعات گفت نیمار ماه آینده قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند. وی گفت گمان نمی‌کند مهاجم آنها نیز قصد ترک کردن کاتالونیا را داشته باشد، اما در عین حال یادآور شده بود هر چیزی در فوتبال ممکن است.

وی که با «اومنی اسپورت» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: نیمار در بارسلونا شاد است. او با تیم جور شده، با شهر هم همینطور و خانواده‌اش هم با همه چیز اخت شده‌اند. اما خب در فوتبال هر چیزی ممکن است.

بلتی پس از قرعه کشی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و وقتی بارسا با بایر لورکوزن، رم و باته هم گروه شد، به این سوال‌ها پاسخ داد.

این مدافع که یک بار با تیمش قهرمان لیگ اروپا شده بود گفت: به هرحال همه چیز به خواست تیم بستگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.