سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:در نیمه دوم دفاع ۱۰ نفره و فشرده استقلال سدی مقابل تیم ما ایجاد کرد که البته نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی‌گل‌محمدی پس از مساوی بدون گل مقابل استقلال اهواز گفت: گفت: بازی یکطرفه‌ای انجام شد و نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم بهره لازم را ببریم و می‌دانستیم که اگر نتوانیم در نیمه اول گل بزنیم با توحه به شناخت‌مان از استقلال کارمان در نیمه دوم سخت می‌شود.و

وی ادامه داد: در نیمه دوم دفاع ۱۰ نفره و فشرده استقلال سدی مقابل تیم ما ایجاد کرد که البته نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده بهره ببریم که در زدن ضربات آخر هم بی‌دقت بودیم می‌توانم بگویم از نتیجه به دست آمده کلا ناراحتم و ۲ امتیاز خوب را از دست دادیم و البته نباید از کنار دفاع خوب استقلال اهواز بگذریم آنها مزد دفاع خوب خود را در این بازی گرفتند.

گل‌محمدی افزود: باید از داوری و داور وسط مهدی سیدعلی باید تشکر کنم آنها توانستند در این بازی داوری خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم ذوب اهن در مورد اینکه چرا سه بازیکن اصلی نیمکت نشین شدند و بعد در نیمه دوم وارد زمین کرد، گفت: در ۴ هفته قبل فشار زیادی را تحمل کردیم و برخی بازیکنان از نظر بدنی فشار زیادی را تحمل کردند و احتمال می‌دادیم با استفاده در ۹۰ دقیقه و فشار بیشتر به آنها مصدوم شوند و به نوعی می‌خواستیم از بازیکنان جوان و ذخیره استفاده کنیم و تقسیم وانرژی کنیم و همچنین در نظر داشته باشیم که تیم ما با داشتن ۴ مصدوم و بخصوص محرومیت از داشتن بازیکن خوبی مثل حدادی‌فر که طراح اصلی تیم ماست نمی‌توانستیم از ظرفیت کامل خود استفاده کنیم البته جا دارد از بازیکنان جوان تیم مثل حق‌وردی، احسان پهلوان و مهدی‌پور تشکر کنم. در بازی‌های اخیر به خصوص تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس در پایتخت و آن جو سنگین تماشاگران بازی خوبی از خود نشان دادند.

وی در مورد اینکه سرمربی استقلال اهواز گفته تفاوت بازی‌ ذوب اهن در تهران و اصفهان شانس بود، گفت: من به نظر بختیاری‌زاده احترام می‌گذارم و برد و باخت دارد و شانس هم از فاکتورهای لازم در فوتبال است و در یک سال و اندی که در ذوب آهن هستم هیچ زمان اشتباه‌های داور به سود تیم ما نبود و فقط در بازی با پرسپولیس اشتباه داوری به نفع ما بود که از این نظر شانس با ما یار بود.

گل‌محمدی در مورد بازی با ستارگان گفت: با من صحبت شده و خواسته‌اند که در آن بازی حضور داشته باشم ولی مشخص نیست که بروم دخترم بیمار است واگر بهبود پیدا کند می‌روم.

سرمربی ذوب آهن در مورد مصدومیت زیاد بازیکنان و اینکه ممکن است تیم از نظر بدنسازی مشکل دارد، گفت: از نظر بدنسازی وضعیت خوبی داریم و در بازی با استقلال و پرسپولیس بخصوص استقلال یکی از فاکتورهای اصلی برای برد همین بدنسازی بود که تا دقایق آخر خوب و دونده در زمین حاضر شدیم و قدرت بدنی خوبی داشتیم و تیم از نظر بدنسازی مشکلی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.