کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نایب‌قهرمان سابق لیگ‌قهرمانان اروپا از راهیابی به مرحله گروهی فصل آینده این رقابت‌ها بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهم‌ترین بازی دور برگشت مرحله چهارم و پایانی مقدماتی لیگ‌قهرمانان اروپا، موناکو، نایب‌قهرمان فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ لیگ‌قهرمانان با وجود برتری ۲ بریک خانگی مقابل والنسیا از راهیابی به مرحله گروهی این رقابت‌ها بازماند.

در بازی ورزشگاه «لوئی دوم »شهر موناکو، ابتدا نگردو با استفاده از اشتباه مدافع میزبان با یک ضربه زیبا در دقیقه ۴ والنسیا را پیش انداخت.

هر چند در ادامه راگی در دقیقه ۱۸ و کاریو در دقیقه ۷۵ بازی را به سود موناکو عوض کردند اما با توجه به برتری ۳ بریک والنسیا در بازی دور رفت در خانه‌اش، این برتری ۲ بریک برای موناکو ثمری نداشت ونماینده اسپانیا با کسب پیروزی مجموع ۴ بر ۳ به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان راه یافت.

در سایر بازی‌ها، دیناموزاگرب کرواسی ۴ بریک «اسکندربیو» را برد و در مجموع ۶ بریک رقیب را حذف کرد.

مکابی در زمین خودش مقابل باسل سوئیس، تساوی یک بریک را به دست آورد و با تساوی مجموع ۳ بر ۳ و به خاطر گل زده در خانه حریف به مرحله گروهی راه یافت.

مالمو پس از زدن ۲ گل در دقایق پایانی بازی دور رفت مقابل سلتیک و تبدیل شکست سنگین ۳ بر صفر به باخت آبرومندانه ۳ بر ۲ در گلاسکو، ۲ گل هم در بازی خانگی دور برگشت به ثمر رساند و درنهایت تعجب با برتری ۴ بر ۳ در مجموع، سلتیک سرشناس را از رسیدن به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان باز داشت.

شاختار اوکراین هم در زمین خودش مقابل راپیدوین به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت اما به خاطر پیروزی یک بر صفر در دور رفت به مرحله گروهی معتبرترین جام باشگاهی دنیا رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.