سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کیفیت سپاهانی‌ها از ما بهتر بود و به همین دلیل آنها از موقعیت‌های‌شان استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان در یک بازی خانگی در جمع خبرنگاران بعد از چند لحظه سکوت عنوان کرد: هر بازی روی روال خودش پیش می‌رود و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما کیفیت سپاهانی‌ها از ما بهتر بود و به همین دلیل در شرایطی که ما از سه موقعیت گل‌مان استفاده نکردیم آنها استفاده کردند و بازی ۲ بر صفر شد. به واقع کیفیت سپاهانی‌ها از ما بهتر بود.

وی در مورد قطع برق در طول بازی نیز گفت: اینکه ما در کرج بازی کنیم یا در تهران مربوط به مدیریت تیم مربوط است. در اهواز یکی از خبرنگاران از من پرسید آیا گرمای هوا روی بازی تأثیرگذار بود و من هم گفتم بله تأثیر داشت، اما همه نوشتند جلالی بهانه می‌آورد. بعد از جذب جواد نکونام از من پرسیدند که فکر نمی‌کنید با آوردن جواد داورها یک مقدار تحت تأثیر حضور او قرار بگیرند و من هم جواب دادم شاید اینگونه باشد، ولی از تمام این حرف‌های من تعبیر دیگری در رسانه‌ها شد. حرف من این است، وقتی از من سؤال می‌شود باید امنیت این را داشته باشم که پاسخ دهم، نه اینکه از مطلب من تحلیل‌های دیگر شود و همان‌ها تیتر شود.

جلالی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید با بیان موضوعات مربوط به رسانه‌ها به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن باخت امروزتان هستید و آیا فکر نمی‌کنید که تمام رسانه‌ها آنگونه که شما می‌گویید عمل نمی‌کنند، پاسخ داد: البته بعضی از سایت‌ها و رسانه‌ها هستند که من با خیال آسوده با آنها صحبت می‌کنم. آنها سؤال را می‌نویسند و سپس جواب آن را پشت سر آن می‌نویسند، اما باید قبول کنید که شما هم اگر جای من باشید همان‌گونه که من گفتم عمل می‌کنید. مگر در هفته‌های گذشته شاهد این موضوع نبودید.

وی در پایان گفت: ما خوب نبودیم و سپاهانی‌ها از ما بهتر بازی کردند. ما توپ‌های‌مان را به سینه گلر زدیم و آنها از توپ‌های‌شان استفاده کردند و ۲ بر صفر برنده بازی شدند. همان‌طور که گفتم کیفیت بازی آنها از ما بهتر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.