کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان ۳۳ ساله توپچی‌های لندن معتقد است تیم تحت هدایت آرسن ونگر پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (دوشنبه) در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات مقابل لیورپول تن به تساوی بدون گل داد. شاگردان ونگر پس از گذشته سه هفته از فصل جدید لیگ برتر  در حال حاضر با چهار امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند.

پتر چک که مقابل لیورپول چند واکنش خوب از خود نشان داد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد، بعد از بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: به اعتقاد من آرسنال توانایی رقابت برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد. درست است آن‌طور که می‌خواستیم لیگ را شروع نکرده‌ایم، ولی ما بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در تیم داریم که تشنه قهرمانی در رقابت‌های مختلف هستند و پتانسیل انجام این کار را دارند.

وی افزود: ما از سه بازی اول خود چهار امتیاز کسب کرده‌ایم، اما هنوز ۳۵ بازی دیگر و امتیازات بی‌شماری برای گرفتن باقی مانده است. به اعتقاد من آرسنال تیم قدرتمندی است و می‌توانیم در کنار یکدیگر به پیش برویم. زمان هم نشان خواهد داد که چه اتفاقی خواهد افتاد. نکته مثبت در بازی مقابل لیورپول موقعیت‌هایی بود که ما در نیمه دوم روی دروازه آنها خلق کردیم. البته ما در مالکیت توپ و میدان اشتباهاتی مرتکب شدیم و در نیمه اول بازی بیشتر در زمین ما دنبال شد.

دروازه‌بان پیشین چلسی در پایان اظهار داشت: در نیمه دوم ولی ما بیشتر در نیمه لیورپول بودیم و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کردیم که خود نکته مثبتی است، چون سعی کردیم به بازی برگردیم. به هر حال باید تلاش کنیم تا مثمرثمرتر باشیم و راهی برای رسیدن به گل پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.