مالک تیم فوتبال سیاه جامگان می‌گوید قرار نیست از رضا عنایتی به عنوان مربی- بازیکن استفاده کنند.

محمد رضا عباسی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم بعد از کناره گیری رسول خطیبی از هدایت سیاه جامگان، گفت: وضعیت تیم بسیار عالی است و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. آنها تمریناتشان را زیر نظر سعید رمضانی مدیر ورزشی تیم دنبال می‌کنند و می خواهند در روز ولادت امام هشتم (ع) هدیه خوبی به هوادارانمان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال سرمربیگری رمضانی در این تیم در ادامه لیگ تا چه حد است، افزود: فعلا اولویت نخست ما دیدار با راه آهن است و بعد از آن که لیگ حدود ۲۰ روز تعطیل می‌شود، می توانیم در آرامش مربی موردنظرمان را انتخاب کنیم. هیات مدیره باشگاه در این‌باره تا به حال جلسه‌ای برگزار نکردند و بعد از دیدار با راه آهن مربی موردنظر انتخاب می شود.

عباسی درباره اینکه گفته می‌شود رضا عنایتی به عنوان مربی- بازیکن در این تیم مشغول به کار خواهد شد، اضافه کرد: چنین چیزی وجود ندارد و او کاملا در اختیار تیم است. در هر قسمتی که بگوییم او برای تیم کار می‌کند و این به مسئولیت پذیری بالای او باز می‌گردد. هر کمکی از او بخواهیم، از آن دریغ نمی‌کند.

مالک سیاه جامگان درباره وضعیت راه آهن در جدول نیز خاطرنشان کرد: راه آهن واقعا تیم خوبی است. فرهاد کاظمی در هر تیمی که بوده، تیمش عملکرد خوبی داشته است. او از دوستان نزدیک من است و سال‌ها با هم در ابومسلم همکار بودیم. او به دلیل فوتبال زیبایی که به نمایش می‌گذاشت، مورد احترام مردم مشهد است و مشهدی‌ها بهترین دوران ابومسلم را با او به یاد می‌آورند. رضا در تمرینات از همه بازیکنان با انگیزه‌تر عمل می‌کند و فرد نخست ما در تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.