مدیر باشگاه هنرمندان گفت: اگر کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ستارگان جهان بنشیند خوشحال می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین یاریار در حاشیه تمرین امروز تیم ستارگان ایران گفت: برگزاری چنین مسابقه‌ای فقط به فکر یک دیوانه می‌رسد! به هر حال یک فرد باید عاشق مملکتش باشد و اینکه به خاطر شهرت یا مسائل دیگر به فکر برگزاری چنین بازی بیفتد. حالا خودتان قضاوت کنید که هدف ما از برگزاری چنین مسابقاتی چه بوده است.

وی افزود: امروز که در رختکن با بچه‌ها صحبت می‌کردم به آنها گفتم خیلی خوب است که ما دور هم جمع شدیم و به دنبال این هستیم کاری کنیم تا دل مردم شاد شود. فوتبال ورزشی است که تماشاگران از آن لذت می‌برند.

یاریار درباره اینکه گفته می‌شود شماری از ستارگان ایران حاضر نیستند در این رقابت‌ها شرکت کنند گفت: به عقیده من جمع کردن تیم ستارگان دنیا راحت‌تر از جمع کردن تیم ستارگان ایران است. متاسفانه هر روز یک نفر زنگ میزند می‌آید و بعد نمی‌آید. 

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود علی پروین از سرمربی تیم ستارگان ایران کناره‌گیری کرده است گفت: پروین کناره‌گیری نکرده، امشب به منزل او می‌روم و با پروین صحبت می‌کنم. پروین در آخرین صحبت‌هایی که با من داشت اعلام کرد در دیداری که تیم پیشکسوتان پرسپولیس با پیشکسوتان میلان داشتند او ۲۸ بازیکن داشت که مجبور شد به همه آنها بازی دهد و به همین خاطر تیمش بازنده میدان شد. پروین اعلام کرده برای بازی روز جمعه ۲۲ بازیکن می‌خواهد. او به دنبال نفرات آماده است و به همین خاطر مجبور می‌شود نام بعضی‌ها را خط بزند. با توجه به اینکه پروین با برخی رودربایستی دارد و نمی‌خواهد آنها را ناراحت کند تصمیم دارد روی نیمکت تیم حضور نداشته باشد. البته این اتفاق رخ نخواهد داد و با پروین صحبت می‌کنیم و از او می‌خوا هیم برای یک روز هم که شده به ورزشگاه بیاید و روی نیمکت بنشیند. 

مدیر باشگاه هنرمندان درباره عدم حضور مربیان لیگ برتری در تمرینات این تیم گفت: روزی که اسامی را اعلام کردیم می‌دانستیم امثال دایی و منصوریان به خاطر حضور تیم‌شان در مسابقات لیگ نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند اما با توجه به اینکه این هفته لیگ تعطیل می‌شود ما روز چهارشنبه و پنجشنبه همه نفرات را در اختیار خواهیم داشت. در روز آخر مشخص خواهد شد دقیقا چه نفراتی در لیست نهایی قرار خواهند گرفت. 

یاریار در واکنش به این سوال که آیا کی‌روش قرار است روی نیمکت ستارگان جهان بنشیند، تصریح کرد: در این مورد مطمئن نیستم. میشل سالگادو در امارات به من گفت احتمالا کی‌روش روی نیمکت تیم ستارگان خواهد نشست. این بازی در ایران برگزار می‌شود و کی‌روش هم سرمربی تیم ملی ایران است و ما خوشحال خواهیم شد کی‌روش روی نیمکت تیم ستارگان جهان بنشیند. روز جمعه یک روز خاص است و امیدوارم اهالی فوتبال از این بازی استقبال خوبی به عمل بیاورند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.