دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری این فدراسیون با شرکت فناپ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس ترابیان، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر به سایت فدراسیون فوتبال گفت: نشست صبح امروز (سه‌شنبه) کمیته بازاریابی درباره امضا قرارداد با اسپانسر فدراسیون فوتبال بود. این نشست با حضور علی کفاشیان، دکتر علیرضا اسدی و اعضای کمیته بازاریابی برگزار شد و در خصوص موارد مختلفی به بحث و بررسی پرداختیم. در این نشست گزارش کاملی توسط محمد درخشان پیرامون مذاکراتش با شرکت‌های مختلف تولید البسه ورزشی در چند ماه گذشته ارائه و مفاد پیشنهادات با توجه به نوع برندهای مختلف و با توجه به صرفه و صلاح فدراسیون فوتبال مطرح شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به همکاری بی‌شائبه و رضایت‌بخش شرکت آل‌اشپورت، نهایتاً این شرکت مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا محمد درخشان مفاد قرارداد مربوطه با این شرکت را به مرحله اجرا برساند تا در نهایت منتج به امضای قرارداد نهایی شود.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از جمله برندهایی که در گزارش مربوطه ارائه شد، می‌توان به آدیداس، جومای اسپانیا، آرای ایتالیا، گیگووا، سرتیک و لژیا اشاره کرد.

وی در پایان افزود: در مورد قرارداد نهایی فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و نهایتاً مقرر شد تا قرارداد مربوط به این شرکت نیز به امضا برسد. همچنین در این نشست محمدرضا ساکت گزارش مبسوطی پیرامون چگونگی همکاری با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و موافقت‌نامه مربوطه ارائه کرد و در همین راستا بخشی از فعالیت‌های کمیته مربوط به این همکاری را به حاضرین توضیح داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.