کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اینکه اشتباهات داوری در شروع لیگ برتر به ضرر تیم ماست، اصلاً اتفاق خوبی نیست.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اشتباهات داوری که علیه تیم پدیده در دو بازی اخیر این تیم صورت گرفته است، اظهار داشت: متأسفانه در بازی با فولاد یک گل آفساید دریافت کردیم و در بازی با سایپا هم به اعتقاد کارشناس برنامه نود یک پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد.

وی افزود: اینکه در شروع لیگ اشتباهات داوری علیه تیم پدیده است، اصلاً شکل خوبی ندارد و این موضوع به تیم ما ضربه می‌زند. امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه پیدا نکند، چرا که از دست رفتن امتیازات در ابتدای فصل در آینده ضربه جبران‌ناپذیری به تیم خواهد زد.

کاپیتان تیم پدیده با اشاره به دیدار روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی نیز گفت: با توجه به اینکه بازی در مشهد برگزار می‌شود ما حق امتیاز از دست دادن نداریم هر چند تراکتورسازی تیم قدر و پر مهره‌ای است و حریف آسانی برای ما نخواهد بود. تراکتورسازی در بازی قبلی خود نتوانست پیروز شود و برای کسب سه امتیاز به مشهد خواهد آمد و این مسئله باعث خواهد شد تماشاگران بازی زیبا و تهاجمی را از سوی دو تیم شاهد باشند.

بادامکی با تقدیر از تماشاگران مشهدی یادآور شد: خوشبختانه هم تیم‌ ما و هم تیم سیاه‌جامگان تا اینجای لیگ از حمایت فوتبالدوستان مشهدی برخوردار بوده‌اند و انتظار ما این است که این روند همچنان ادامه داشته باشد. تیم ما به حمایت هواداران نیاز دارد و حضور آنها در ورزشگاه انگیزه‌مان را در بازی‌ها چند برابر می‌کند.

کاپیتان پدیده با حمایت از رضا مهاجری، سرمربی این تیم تصریح کرد: مهاجری مربی جوان و بسیار باانگیزه‌ای است و در هر بازی نکات خیلی خوبی را به بازیکنان گوشزد می‌کند. اگر تا اینجای کار در کسب نتیجه چندان موفق نبوده‌ایم به خاطر اشتباهات داوری و فرصت‌های گلزنی است که از دست داده‌ایم، نه مشکلات فنی تیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.