مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد این باشگاه ریالی به عنوان قرض از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برداشت نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در مورد صحبت های مطرح شده پیرامون پرسپولیس و مبنی بر تامین بودجه این باشگاه از صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی و اینکه آیا استقلال هم در این زمینه بودجه‌ای دریافت کرده است گفت: چنین چیزی نیست. نه پرسپولیس و نه استقلال یک ریال هم از استقلال و پرسپولیس پول نگرفته‌اند. ما برای تامین هزینه‌های خود پول قرض کرده ایم اما پولی در قالب بودجه نگرفته ایم.

وی در مورد شکست اخیر استقلال و اینکه آیا در این زمینه اخطاری به مظلومی داده شده است گفت: نیازی به اخطار نیست . اگر قرار باشد بعد از هر بازی و شکستی که متحمل می شویم کادر فنی را احضار کنیم که دیگر آنها نمی توانند کار کنند و سرمربی نمی تواند بماند.

افشارزاده در این زمینه ادامه داد: موضوعات مرتبط با عملکرد تیم و نتایج بدست آمده در جلسات خصوصی هیات مدیره مطرح و درباره آن صحبت می کنیم. اما اینکه بعد از هر بازی و برد و باخت بدست آمده بخواهیم سرمربی را مورد بازخواست قرار دهیم که درست نیست.

مدیرعامل استقلال درباره اظهار نظر اعضای هیات مدیره این باشگاه در مورد عملکرد تیم و صحبت‌هایی که بعد از هر بازی ردر رسانه‌ها مطرح می کنند گفت: البته اینگونه هم که می گویید نیست اما به طور کل این کار درستی نیست و سعی می کنیم در لیگ امسال این موضوع را رهبری کرده تا کمتر شاهد آن باشیم.

بهرام افشارزاده گفت که بزودی مبلغ قرارداد مربوط به اعضای تیم بانوان را پرداخت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.