مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: فکر نمی‌کردیم به این راحتی پرسپولیس را شکست دهیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم.

جواد نعمتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش در هفته دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس گفت: تیم را با این هدف هدایت می‌کنیم که در ابتدا فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد. در دیدار اول‌مان مقابل سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم متاسفانه در این مسابقه به دلیل کم تجربه بودن، بازی را به تیم با تجربه سپاهان واگذار کردیم.

وی افزود: با وجود هوای گرم دیروز عملکرد خوبی داشتیم هدف ما کنترل بازی و استفاده از موقعیت‌هایی بود که در جریان مسابقه به دست می‌آوردیم. شما می‌دانید حریف ما پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال ایران بود. خوشبختانه با وجود گرما عملکرد خوبی داشتیم و برنده بازی شدیم. شما دید پرسپولیس دیروز هواداران بسیار زیادی در ورزشگاه داشت. فکر نمی‌کردیم به راحتی برنده بازی شویم.

مدیرعامل استقلال خوزستان تأکید کرد:‌ بازیکنان جوان ما باید خودشان را نشان دهند. این نفرات از خوزستان و شهرهای اطراف جمع شدند و باید خودشان را در این فرصت‌ها نشان دهند. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. پرسپولیس هم به خاطر اینکه عقب بود در دقایق پایانی کمی فشار آورد اما در کل برنده شدیم. می‌خواهیم روی زیرساخت‌های باشگاه کار کنیم و تا جایی که ممکن است از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان کم کم مورد اقبال هواداران قرار می‌گیرد و بر تعداد هواداران این تیم افزوده شده است، تصریح کرد: خوزستان با وجود ثروت فراوانی که دارد استان محرومی است. ما از لحاظ زیرساخت‌ها و توسعه نسبت با استان‌های دیگر در سطح پایین تری هستیم. اگر بازیکنان ما بتوانند با عملکردشان دل مردم را شاد کنند مورد اقبال قرار می‌گیرند و مردم بیشتر به ورزشگاه می‌آیند. این بازیکنان هم برای همین استان هستند و از این مسئله خوشحال می‌شوند. امیدوارم آنها بتوانند باعث نشاط اجتماعی شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش خاصی برای پیروزی مقابل پرسپولیس در نظر گرفتند، اظهار داشت: در آئین نامه باشگاه پاداش‌ها را مصوب کردیم و برای کسانی که گل می‌زنند و یا بازی را می‌بریم مبلغی را در نظر گرفتیم. این مسئله را در هیأت مدیره بررسی می‌کنیم تا برای بالا بردن انگیزه بازیکنان و حمایت از تیم مبلغی را در نظر بگیریم.

نعمتی‌نژاد در مورد دربی خوزستان و دیدار این تیم در هفته سوم مقابل فولاد خوزستان، گفت: فولاد خوزستان هم تیم بسیار خوب و جوان و با انگیز‌ه‌ای است. این مسابقه دربی است. این انتظار در هوادارانمان به وجود آمده که بتوانیم فولاد را ببریم. حریفمان تیم بسیار بزرگ و قابل احترامی است اما ما هم تیم خوبی هستیم  و حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.