مدافع صرب نراتزوری کمر خود را به تیغ جراحان سپرده است و بین سه تا شش ماه آینده قادر به همراه این تیم نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمانیا ویدیچ برای درمان دیسک کمر خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و حداقل تا سه ماه آینده قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

ویدیچ ۳۳ ساله که سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به اینتر پیوست، صبح امروز در شهر «پاویا» ایتالیا کمر خود را تیغ جراحان سپرد و طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نیز نشریه کوریره‌دلو‌اسپورت، او تمام بازی‌های اینتر تا پایان سال ۲۰۱۵ را از دست می‌دهد.

ویدیچ یکی از بازیکنانی بود که در پایان فصل گذشته شایعه جدایی‌شان از اینتر شکل گرفت، به خصوص پس از آنکه اورتون برای جذب وی ابراز تمایل کرد. با این حال سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه‌های ویدیچ در گفت‌و‌گو با سایت توتومرکاتووب تأکید کرده است که کاپیتان پیشین شیاطین سرخ ابتدا باید آمادگی جسمانی خود را به دست آورد و پس از آن درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

غیبت طولانی مدت ویدیچ، روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر را چندان نگران نخواهد کرد، چرا که او در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال، جفری کندوگبیا، هافبک دفاعی موناکو که را جزو بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ قهرمانان بود، به خدمت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.