هافبک باشگاه رئال مادرید تاکید کرد قرار گرفتن در میانه میدان موجب می‌شود بهترین نمایش‌هایش را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه رئال مادرید، قوهای سپید در دیدار دوستانه‌ای در Audi Cup به مصاف تاتنهام رفتند که در پایان موفق به پیروزی دو بر صفر شدند. خامس رودریگس در دقیقه ۳۶ و گرت بیل ۷۹ برای رئال مادرید گلزنی کردند تا تیمشان را به فینال این جام و بازی مقابل بایرن مونیخ بفرستند.

رافائل بنیتس که چندی پیش هدایت رئال مادرید را به دست گرفته است، اگر بخواهد تیمش را با ترکیبی تهاجمی به میدان بفرستد، می‌تواند از گرت بیل، خامس رودریگس و ایسکو در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند. بیل از این که در خط میانی تیمش مقابل تاتنهام به میدان رفته است ابراز رضایت و تاکید کرده است دوست دارد در طول فصل هم در همین پست به بازی گرفته شود.

گرت بیل در این مورد گفت: این بهترین پستی بود که می‌توانستم در آن بازی کنم. وقتی برای تاتنهام و تیم ملی فوتبال ولز به میدان می‌روم، فکر می‌کنم بهترین فوتبالم را ارائه می‌کنم. برای من بهترین حالت این است که در همان پست بازی کنم.

بیل افزود: این توانایی را دارم که هم در سمت چپ و هم در سمت راست بازی کنم. در ترکیب تاتنهام و ولز هم همینطور بوده است. این خیلی خوب است که هم سرمربی و هم رییس باشگاه از من حمایت می‌کنند. امیدوارم بتوانم در طول فصل با گل‌ها و نمایش‌های خوبم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.